Avatar billede kksr-csr Nybegynder
16. april 2006 - 12:54 Der er 7 kommentarer

Skærmbillede mangler

Hej.

Jeg har i et forsøg på at få tv2.dk/sputnik til at køre på mit tv, via S kabel ved hjælp af min bærbare Acer Aspire 1690, fået deaktiveret skærmen på min bærbare pc. Jeg kan heller ikke se noget på tv'et så jeg er lidt på bar bund, er der nogle der har et forslag til hvordan jeg får vist noget på skærmen igen. Når jeg starter op kommer det sædvanelige billede med windows XP, og derefter kommer der bare sort skærm.
Hjælp.
Avatar billede eaglee Nybegynder
16. april 2006 - 13:09 #1
Kan du trykke ctrl alt delete og få joblisten frem ?
Avatar billede eaglee Nybegynder
16. april 2006 - 13:12 #2
Har du prøvet starte e fejlsikret tilstand ?
Avatar billede eaglee Nybegynder
16. april 2006 - 13:13 #3
i*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. april 2006 - 13:40 #4
Et måske dumt spørgsmål. Har du taget svideo kablet ud af computeren ?
Avatar billede kksr-csr Nybegynder
16. april 2006 - 13:54 #5
Nej jeg kan ikke få joblisten frem, ved ctrl alt delete. Jeg har taget kablet ud :-) Jeg vil meget gerne have noget hjælp bliver bare lige nød til at forlade pcen i en times tid. Håber der er hjælp at hente når jeg er tilbage?
Kan i øvrigt ikke starte den ordentligt op nu, når jeg coldbooter den vil den går den i stå efter den har foretaget diskkontrol.
Avatar billede kksr-csr Nybegynder
16. april 2006 - 18:03 #6
Hej igen, er der nogle der har et forslag til hvordan jeg kommer ud af det her problem?
Avatar billede levithan Nybegynder
17. april 2006 - 00:16 #7
du skal starte op i fejlsikret tilstand dette gøres ved inden pcen booter XÅ logoet at man trykker F8 gentagene gange