Avatar billede matias Nybegynder
05. maj 2001 - 13:05 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvor normalt er det at....

Jeg har købt et bundkort og processor og efter mange forsøg...ja har faktisk prøvet alt, også med hjælp fra eksperten og der hvor det er købt, vil det altså ikke virke.
Nu bliver det sendt retur og byttet, men jeg vil gerne høre andres erfarring med hensyn til at få leveret noget der ikke virker.
Hvor normalt er det ?
Har jeg været ekstremt uheldig eller ?
Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 13:10 #1
Jeg tror vist du har været ekstremt uheldig, du var sikker på at bundkortet og processorer overhovedet passer sammen ikke??
Men nej det er bestemt ikke normalt at det ikke virker, med mindre at det altså er et \"dårligt\" firma du har købt det ved, check altid på de forskellige sider om hardware og lign. og se om der er nogen som har haft samme problem som du??
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
05. maj 2001 - 13:10 #2
Det burde være ret sjældent - Jeg har aldrig selv prøvet det. Men selvfølgelig kan det ske at der en defekt komponent er eller andet sted.

Men det skulle da overhoved ikke været noget problem at bytte den.
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
05. maj 2001 - 13:11 #3
wow - 6 sek.  =)
Avatar billede steen_hansen Forsker
05. maj 2001 - 13:12 #4
Når du køber delene og selv sammensætter din pc, er risikoen generelt nok større, end hvis du køber en mærkevare-pc som f.eks. IBM, Dell eller Compaq. Det er yderst sjældent, at der er fejl ved mærkevare-pc\'ere. Men jeg synes generelt ikke det er noget problem at sæmmensætte pc\'en selv. Du har bare været uheldig. Den slags ting forekommer.
Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 13:13 #5
*gg* 6 sekunder.
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
05. maj 2001 - 13:13 #6
Tilgengæld kan du spare både 2000 - 3000 kroner ved selv at samle
Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 13:15 #7
Ja helt enig, og hvis man tilmed køber tingene på nettet, kan der yderligere spares lidt!!
Avatar billede jahn Nybegynder
05. maj 2001 - 13:24 #8
Har du undersøgt om strømforsyningen kan klare dit nye bundkort/processor? Jeg har osse selv lige fået skiftet, og der var jeg nødt til at indlevere den for at få det hele til at virke. Men Det koster ikke mere end 200 at få dem til at skifte det, og så skulle det virke. Gjorde det ihvertfald hos mig....

Jahn
Avatar billede matias Nybegynder
05. maj 2001 - 13:29 #9
alt er prøvet