Avatar billede quakesanta Nybegynder
15. april 2006 - 01:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejlsøgning

Har lige opgraderet min computer, og installeret xp pro SP2(eng)
Har installeret samtlige opdateringer, directX osv, men har nogle problemer:

1. Kan ikke installere setpoint til min logitech g7 mus (men fungerer fint uden driver, mangler bare nogle funktioner. Enheden kan installeres på min bærbare). Nogen forslag, det fungerer men er ikke optimalt.

2. Cool & Quiet virker ikke. Har installeret AMD's patch, aktiveret funktionen i BIOS, og installeret værktøj til at overvåge systemet.

3. Har problemer med at downloade drivere fra nettet, til mit grafikkort (sapphire x1600xt), de er typisk korrupte (fylder for lidt, eller kommer med en fejlmeddelse) eller kan ikke downloades (fejlmeddelse: System call is to small).
Driveren (catalyst 6.4) har jeg nu hentet ned med min bærbare, det virker fint! men snakker mit onboard netkort ikke godt sammen med min router, eller hvad er der galt?

4. kan ikke bruge overdrive på mit grafikkort (heller ikke til at se temp, hvilket irriterer mig grænseløst.

Ellers kører systemet fint.
Følgende specs:
Asus A8n-sli SE (bios ver: 503)
AMD 3800x2 m. boxkøler
2x512mb geil value ram (pc3200) (2,5-8-4-4-2T)
Sapphire x1600xt m 256mb
Maxtor diamondmax10 250gb (boot) (S-ata 1)
Samsung 80gb 5400rpm (backup/gamle data) (primær IDE1)
Asus DRV1608 DVD brænder (primær IDE2)
Diverse HP (PSC 2355 og LaserJet 1320) printere
D-link DI-624 router
Logitech keyboard
Logitech G7-mus
Philips 190S skærm
Zitech maxitower(fra 2001) m. 300w PSU. (har kontrolleret spændinger, holder sig inden for +-0,06V på 3,3V. Tilsvarende på de andre linjer.

Håber der er nogle der kan hjælpe :) Bortset fra de her problemer kører systemet uden problemer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2006 - 09:14 #1
1. Kan ikke installere setpoint til min logitech g7 mus (men fungerer fint uden driver, mangler bare nogle funktioner. Enheden kan installeres på min bærbare). Nogen forslag, det fungerer men er ikke optimalt.

Hvad er fejlmeddelelser m.m.
Avatar billede quakesanta Nybegynder
15. april 2006 - 13:44 #2
Fejlmeddelelsen er:
Error Code:    -5009 : 0x8002802b
Error Information:
>Ctor\ObjectWrapper.cpp (163)
>Ctor\ObjectWrapper.cpp (391)
>Kernel\Component.cpp (1163)
>Kernel\CABFile.cpp (384)
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1526)
pAPP:SetPoint
PVENDOR:Logitech
PGUID:2E8EAC71-BFE4-417A-88F0-5A1BDFBCF5D3
$11.0.0.28844PAK
@Windows XP Service Pack 2 (2600) IE 6.0.2900.2180
Avatar billede quakesanta Nybegynder
16. april 2007 - 10:13 #3
Lukker spg - problemet er løst - deaktiveret onboard LAN og alt virkede