Avatar billede dudesicko Novice
14. april 2006 - 23:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Joomla eller Mambo

Jeg sider her og kigger lidt på både Joomla og Mambo, de ser stortset ens ud, men nu har jeg jo ikke lige brugt dage på at studere dem.

Så er det jo godt man har nogle her der muligvis har lidt mere forstand på det :)

Så hvad for en er bedst, og hvorfor?
Hvad for en vil du tro der er mest fremtid i at bruge, altså bliver opdateret ofte, kommer mange nye komponenter til den m.m. ?
Avatar billede casualty Nybegynder
15. april 2006 - 01:47 #1
Jeg ville helt klart sætte pengene på Joomla. Jeg har erfaret at de fleste der bygger moduler og komponenter, er konverteret til Joomla efter splittet.

Det var vidst nok også størstedelen af Mambo programørerne der gled med over på Joomla siden...
Avatar billede zeled Nybegynder
15. april 2006 - 12:14 #2
Lige pt. gør det ingen forskel om du vælger Joomla! eller mambo.

Men på længere sigt vil jeg nok satse på Joomla! da jeg ikke tror på mambo vil overleve.
Avatar billede dudesicko Novice
16. april 2006 - 12:02 #3
Mange tak, vi har kastet os over Joomla nu :)

Gider i lige sende at svar så jeg kan dele point ud ?
Avatar billede casualty Nybegynder
16. april 2006 - 12:24 #4
Et svar...

Tøv ikke med at oprette et spørgsmål, når/hvis i har brug for hjælp til Joomla...

Mvh Anders