Avatar billede warezio Nybegynder
14. april 2006 - 17:54 Der er 2 kommentarer

Fejl ved start af service (systemfejlen 183)

Installeret et program der kan give mig adgang til min mobil, filen hedder mobilecom.sys

Installationen er meget simpel kopier filen til \system32\drivers og kør en reg fil..

servicen fungere glimrende overalt på alle de 2000 samt xp maskiner jeg kender, den har også fungeret på den her pc problemet nu er på, kan ikke regne den ud.. mangler noget hjælp..

fejlen er følgende..

------------------------------------------------
net start mobilecom
Systemfejlen 183 opstod.

En fil, som allerede findes, kan ikke oprettes.
------------------------------------------------

Har prøvet at slette de indstillinger der var i registeringsdatabasen hvilket ikke hjalp..

Nogle der har en ide til hvordan jeg kan komme dette til livs.. ?
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2006 - 18:25 #1
Prøv denne:
http://www.spywarefri.dk/manualer/regsupreme-manual.htm

Find servicen og deaktiver den. Det gør du under tjenester i msconfig.
Avatar billede warezio Nybegynder
18. april 2006 - 16:16 #2
Den ligger ikke under tjenester, eller kører som service, den kan jo ikke starte op, og hvis du manuelt prøver at starte den kommer den med overstående fejlkode