Avatar billede niceone1 Nybegynder
14. april 2006 - 13:42 Der er 18 kommentarer

Problemer med spil

Hej.
Jeg har nogle problemer med spillene fra EA-games. Hvis jeg nu f.eks. vil spille Battlefield Vietnam, så går skærmen i sort, men jeg kan stadig høre lyden fra spillet i mit headset. Det har virket før på samme computer. Jeg har prøvet at uninstallere det, og installere det igen. Det har ingen virkning.Det er ikke kun det spil, men også C&C og battlefield 2. Underligt nok, så kan jeg spille alle andre spil som ikke er fra EA-games.
Avatar billede levithan Nybegynder
14. april 2006 - 13:44 #1
vælger du forstor opløsning til spillene

prøv at geninstalere directx fra http://www.microsoft.com/windows/directx/default.mspx
Avatar billede niceone1 Nybegynder
14. april 2006 - 13:52 #2
Det vil jeg prøve. Men det virker underligt, fordi at jeg har lige købt Battlefield 2, uden at have installeret spillet før, men det er det samme. Alle mine EA-games spil.
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2006 - 15:01 #3
Prøv lige at opdatere driveren til grafikkortet også.
Avatar billede niceone1 Nybegynder
14. april 2006 - 18:23 #4
Det ved direktx virker ikke. Kan godt prøve at opdatere, men hvor gør man det? Jeg sidder på en bærbar, og vil selv mene at den er god. Den kan i hvert fald nemt trække de forskellige spil. Jeg har Ati RADEON xpress 200
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2006 - 18:28 #5
Drivere skal du finde inde på producentens hp - producenten af den bærbare og ikke af grafikkortet.
Avatar billede niceone1 Nybegynder
14. april 2006 - 18:30 #6
Jamen det er HP. Så der skal jeg ind
Avatar billede niceone1 Nybegynder
14. april 2006 - 18:34 #7
Der står kun noget med notebook.
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2006 - 18:46 #8
Hvis du vil vide om din bærbare lever op til de krav som spillet stiller, kan du søge på Google efter:
spillets navn + system requirements
Avatar billede niceone1 Nybegynder
14. april 2006 - 19:19 #9
Jamen siger jo at jeg har spillet det før. Så uninstallerede jeg det, og installerede det igen. Men nu virker det ikke.
Avatar billede niceone1 Nybegynder
14. april 2006 - 19:19 #10
Kan det være virus? eller Spyware?
Avatar billede boxer Nybegynder
14. april 2006 - 19:59 #11
Afinstaller det igen Find den placering du før har installeret det på. Slet den mappe der hører til installationen.

Hent dette:
http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/regsupreme.htm
følg vejledningen og installer spillet igen.

Så skulle vi gerne være kommet af med de rester der sandsynligvis generer.
Avatar billede niceone1 Nybegynder
15. april 2006 - 09:18 #12
Kan lige prøve det
Avatar billede niceone1 Nybegynder
15. april 2006 - 09:52 #13
Det virker ikke.
Avatar billede niceone1 Nybegynder
15. april 2006 - 09:53 #14
Når jeg prøver at minimere spillet så ser jeg lige et glimt af det, også er skærmen ellers bare sort igen
Avatar billede edvardj Novice
15. april 2006 - 19:06 #15
har du undersøgt om dit grafikkort understøtter dine spil
kan det nemlig godt tyde på det ikke gør ved at du kan høre lyd men ikke billede
Avatar billede niceone1 Nybegynder
15. april 2006 - 23:27 #16
det gør det. Har fået det til at virke.
Avatar billede edvardj Novice
16. april 2006 - 10:24 #17
ogggg hvad var problemet så ?????
Avatar billede edvardj Novice
16. april 2006 - 10:24 #18
husk at lukke spørgsmålet  !!!