Avatar billede javahustler1 Nybegynder
13. april 2006 - 11:47 Der er 1 løsning

Udviklingsprojekter - freelance

Jeg har været professionel udvikler i 10 år. Jeg er selvstændig. Da jeg lige har afsluttet et større projekt, har jeg cirka 20 timer tilovers hver uge fremover. Via samarbejdepartnere er det muligt at forøge det ugentlige antal timer væsentligt.

Jeg vist været gennem alle former for udvikling. Skriv til javahustler1@hotmail.com - så taler vi om tingene.

mvh JavaHustler1
Avatar billede kjeldb Nybegynder
30. april 2006 - 01:50 #1
Har sendt en mail til dig, og har måske et godt tilbud.
(multimediedesigner AK)