Avatar billede urokke Nybegynder
13. april 2006 - 11:29 Der er 12 kommentarer

Sletning af url i addresse linien

Min adresse linie nogle af de sneste sider jeg har været inde og besøge i den velkendte drop down - nu vil jeg gerne slette et par enkelte men ikke dem alle - kan det lade sig gøre?
Avatar billede goose Nybegynder
13. april 2006 - 11:59 #1
Nej, du kan kun rydde hele listen.

Funktioner > Internetindstillinger > Ryd Oversigten nederst på fanebladet Generelt.

/Goose
Avatar billede freddy04 Nybegynder
13. april 2006 - 12:00 #2
Jeg har ikke prøvet det, men måske du kan gøre det under oversigten i : dokumenter og settings\"Bruger"\Lokale Indstillinger\oversigt, og så under dagen
Avatar billede freddy04 Nybegynder
13. april 2006 - 12:00 #3
jeg ved ikke om det virker...
Avatar billede freddy04 Nybegynder
13. april 2006 - 12:03 #4
hmm nej det virker nok ikke, hvad hvis man sletter de cookies og midlertidige filer der har med den side at gøre ?
Avatar billede joryje Nybegynder
13. april 2006 - 12:07 #5
Nej, siden vil stadig være på listen.
Avatar billede freddy04 Nybegynder
13. april 2006 - 12:10 #6
I menuen står det som om at det er mappen "oversigt" man rydder, men jeg kan da godt se min titellinie også indeholder noget som ikke er i oversigten....spørgsmålet er så bare hvor den får det fra?
Avatar billede joryje Nybegynder
13. april 2006 - 12:12 #7
Listen ryddes sammen med oversigten hvis man kliker på Ryd oversigten, men hvis man bare sletter en side fra oversigten, har det ingen indflydelse på listen.
Hvad med at du, urokke, tilføjer de sider du vil have nem adgang til til Hyperlinks eller Foretrukne....? Det vil nok være den bedste løsning. Hvis du lægger dem i Hyperlinks, er de jo også kun et klik væk.
Avatar billede freddy04 Nybegynder
13. april 2006 - 12:19 #8
Avatar billede freddy04 Nybegynder
13. april 2006 - 12:23 #9
Ovenstående virker, men man skal tilsyneladende omdøbe de andre sites hvis man sletter et af dem i midten. F.eks. jeg prøvede lige at slette nr 6 og der var 8 i oversigten, og så ville den ikke vise 7,8
Avatar billede freddy04 Nybegynder
13. april 2006 - 12:25 #10
Ja hvis man omdøber dem til at være i rækkefølge virker det hos mig i hvert fald :-)
Avatar billede freddy04 Nybegynder
13. april 2006 - 12:33 #11
Og et svar
Avatar billede gratis Nybegynder
14. april 2006 - 16:41 #12