Avatar billede bizcom Novice
11. april 2006 - 22:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Funktionelle del af en søgeside

Hej

Jeg vil gerne have lavet et site i PHP og MySql!

Hoveddelen skal være en søgeside, hvor man man først vælger en kategori (f.eks. biler) og eferføglgende indtaster nogle kriterier! Når man trykker på søg vises de forskelllige produkter fra kategorien, der opfylder kriterierne.
(Lidt lige som den blå avis)

Der vil være forskellige kriterier for hver kategori!
F.eks.

Mærke ComboBox
Pris
Vægt Fra ....  Til ....

Alt dette skal kunne styres via databasen og et admin page.

Der skal kun laves denne søgeside samt admin page og kun det funktionelle! Ikke design!
Gerne open source!!!

Pris ca. 1500

Hvis dette har din ringeste interesse så skriv for mere info...
Avatar billede peturkirke Novice
11. april 2006 - 23:55 #1
jeg er interesseret
jeg må lige vide mere presict hvad der skal laves, så jeg kan vurdere, om det betaler sig. Email: peturkirke snabela hotmail.com
Avatar billede thulesen Nybegynder
12. april 2006 - 09:15 #2
Hej.. Jeg er også interesseret.! Du kan sende en nærmere beskrivelse til mig på thomas@thulesen.dk ..
Avatar billede bizcom Novice
26. maj 2006 - 18:30 #3
Luk