Avatar billede tmo Nybegynder
11. april 2006 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SSL via IFRAME

Hej,

Vi skal bruge en ekstern service som bruger SSL. Denne sevice skal afvikles gennem en IFRAME på vores hjemmeside. Severen hvor hjemmesiden afvikles har sit eget SSL-sertifikat, men det har den includerede fil i IFRAMEN også. Er det noget som skaber problemer? dvs. at der er to sider som bruger hver deres SSL.

PS Måske jeg er i den forkerte kategori...

tmo
Avatar billede tmo Nybegynder
11. april 2006 - 14:51 #1
svar
Avatar billede roenving Novice
11. april 2006 - 18:32 #2
Var det et problem ?-)

-- og husk at lukke ved at markere dit navn i boksen til venstre og trykke på Acceptér !-)
Avatar billede tmo Nybegynder
11. april 2006 - 20:08 #3
tak, nej det skulle ikke skabe problemer(har jeg ladet mig fortæller, men jeg tivler stadig lidt og venter i spænding på mit testmiljø bliver sat op).