Avatar billede rened Nybegynder
11. april 2006 - 08:45 Der er 3 kommentarer

Ny blæser til CPU køler?

Hej folkens...

Jeg er ejer af en Fujitsu-siemens Scaleo T P4 3.4GHz
Der sidder i øjeblikket en coolermaster køler på, og jeg har kontrolleret at man kan skifte selve blæseren ( 80mm )!

Hvordan kan jeg finde ud af hvor meget luft den skal flytte for at kunne holde cpu´en nogenlunde brugbar?

Det skal lige siges jeg spiller en del, og derfor bliver den "brugt" meget :D

Jeg ville jo helst kunne købe en køler med under 20dba....

på forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2006 - 09:55 #1
"Hvordan kan jeg finde ud af hvor meget luft den skal flytte for at kunne holde cpu´en nogenlunde brugbar?"

Du skal simpelthen bare finde en køler til P4 HT 3.4 GHz i 80 mm størrelse - så kan den "flytte luft"/køle din cpu nok.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2006 - 09:59 #2
Avatar billede rened Nybegynder
11. april 2006 - 17:10 #3
Nu er jeg kun ude efter selve 80mm blæseren... uden køleprofil... :)