Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 02:04 Der er 20 kommentarer

Outlook og hotmail

Opgaven 'Hotmail: Mappe: Indbakke Synkroniserer brevhoveder. ' rapporterede en fejl (0x80004005) : 'Outlooks anmodning til serveren lykkedes ikke.
Serveren sendte svaret ''. '

Nogen ideer, har virket men virker ikke længere...
Avatar billede gratis Nybegynder
11. april 2006 - 02:11 #1
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 02:12 #2
Nope, jeg har Panda Antivirus
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 02:13 #3
Men det sjove er at jeg modtager mailsne når jeg åbner outlook, men derefter kan jeg ikke modtage
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 02:16 #4
Yderst mærkværdigt, outlook og messenger kan ikke snakke sammen... prøvede lige at lukke messenger, og så er der ingen problemer?
Avatar billede gratis Nybegynder
11. april 2006 - 02:27 #5
har du ændret/patchet messenger ?
Avatar billede levithan Nybegynder
11. april 2006 - 07:44 #6
hvis du ikke har en gammel hotmail konto så skal du betale for at få hotmail til at virkre i outlook eller outlook express

når jeg prøver med en ny konto skriver den
Access to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://join.msn.com/general/Email

hotmail plus abboement
http://join.msn.com/Hotmailplus/overview-std
Hold styr på dine e-mails med Outlook
Få adgang til din MSN® Hotmail®-konto via
Microsoft® Office Outlook® eller Outlook Express.
Avatar billede levithan Nybegynder
11. april 2006 - 07:45 #7
tilføjelse
det koster kr. 149,00 årligt
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 11:46 #8
Jeg betaler skam...
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 11:46 #9
og tror ikke jeg har ændret messenger eller noget?
Avatar billede levithan Nybegynder
11. april 2006 - 11:55 #10
prøv at fjerne kontoen og oprette den til igen.
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 11:56 #11
har jeg prøvet, virker heller ikke
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 11:58 #12
Er det hele tiden den gør det eller er det kun nogle gange?
Jeg har selv H+ og jeg får nogle gange selv den fejlmeddelelse, men ellers virker det fint for mig.
Avatar billede levithan Nybegynder
11. april 2006 - 12:08 #13
jeg har ikke hotmail + men virker fint på min konto o outlook express som er 4-5 år gammel. så jeg kører gratis :S.
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 17:56 #14
Hvis jeg har hotmail kørende samtidig med jeg checker min mail så virker den ikke, men hvis hotmail er lukket kører det fint
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 18:00 #15
Når du har Hotmail kørende, er det så med samme mail som i Outlook eller en anden en?
For hvis det er en anden mail, så er det derfor fejlen opstår og du skal bare lade være med at være logget på Passport.net med to forskellige logins fra samme computer samtidig.
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 18:01 #16
der er præcis den samme mail...
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 18:04 #17
Så må du jo bare lade være med at synkronisere mapperne i Outlook og være på Hotmail-siden samtidig. Hvis du skal rette indstillinger (som er det eneste du behøver at bruge hotmail.com til, hvis du har H+) burde det jo heller ikke være nødvendigt at synkronisere samtidig.
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 18:05 #18
Oooo.... jeg mener messenger kørende samtidig, undskyld hehe
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 18:11 #19
Mærkeligt...
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 18:13 #20
meget endda... og har ingen idé om hvad det kunne skyldes