Avatar billede nyb Nybegynder
10. april 2006 - 21:29 Der er 5 kommentarer

Mister LAN forbindelse efter kort tid.

Hej!
Jeg har haft fin LAN forbindelse via kabel til min router og ud. Efter genindstallering af XP bliver forbindelsen afbrudt efter 2-10 min. Jeg kan få den tilbage i kort tid igen, ved at deaktivere og aktivere netkortet.
Der er ingenting i vejen, når jeg bruger trådløs.

Hvad kan der være galt?
10. april 2006 - 21:33 #1
"...når jeg bruger trådløs..." - er det med en ANDEN putter/bærbar ?
Avatar billede chicony Nybegynder
10. april 2006 - 21:38 #2
Opdatere netkorts driver...
10. april 2006 - 21:38 #3
"...genindstallering af XP..." ... HAR du fået den fuldt opdateret mht WindowsUpdate MED DET SAMME ? Samt opdaterede drivers til din hardware ? Specielt netkortet ?

Det jeg fisker efter om der skulle være kommet 'snavs'/virus ind på putter - alligevel. Og DET trækker ballade/resouser i din putter...
Avatar billede nyb Nybegynder
10. april 2006 - 21:41 #4
Øh, njet. Det er OK trådløs på samme PC.

Ja, jeg gik igang med update med det samme. Der var en netkort driver på windows update, men måske er det bedre at hente een fra producenten?
10. april 2006 - 21:48 #5
Absolut fra producenten så vidt muligt...