Avatar billede mikkelsd Nybegynder
10. april 2006 - 16:34 Der er 3 kommentarer

Driver til skærm?

Jeg har ødelagt skærmen på min bærebare computer, og har slået en ibm lcd 17" til. Billedet fremkommer, men står sløret og flimrer. Den står nærmest og blinker små prikker.
Kan det være fordi jeg mangler driver, og i så tilfælde - hvor kan jeg fidne den. Har ledt over alt på nettet efter en.

XP finder finder ikke skærmen som en IBM skærm, men som en standard.
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. april 2006 - 16:43 #1
du mangler ikke en driver, for det findes ikke til monitorer, har du sat din computer til den rette opløsning og opdaterings hastighed ?
Avatar billede pinball Nybegynder
10. april 2006 - 17:19 #2
er den tilsluttet analogt eller digitalt? vga/d-sub eller dvi?

og kan dit grafikkort på bærbaren klare opløsningen?
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:16 #3
?????????+