Avatar billede leol Nybegynder
10. april 2006 - 13:49 Der er 4 kommentarer

Virdering af site..

Hej..:)

Jeg sad idag og prøvede at lave noget design for sjovt til en hjemmeside..

Hjemmesiden ser sådan her ud: http://www.smoerumkraftvarme.dk/
Min verson ser sådan her ud: http://leol.dk/Forside.html

Ris / Ros, og hvordan det kan se pænere ud..

Bemærk: Jeg lavde kun siden for sjovt:)
Avatar billede leol Nybegynder
10. april 2006 - 13:50 #1
Den virker bedst i IE.. Kan aldrig for en side til at virke i FF
Avatar billede t.thoft Nybegynder
10. april 2006 - 14:55 #2
Hej leol

Syntes der mangler lidt mere farve på siden - den er meget hvid...eller rettere sagt, den bliver meget kedelig.

Syntes du skal bruge en anden skrift - en uden fødder, da den er mere læsevenlig. Teksten i din menu er utrolig svær at læse, det flyder ud i hinanden (tror det hjælper ved at ændre skrifttypen).

I boksen, hvor du har logoet og adressen - syntes jeg at det hele står meget sammenklemt - din besøgstæller falder i øjnene med det samme og syntes ikke lige at det er den man skal se som noget af det første - hvad med at flytte den ned i bunden, sammen med copyright osv....

Det jeg mere er:
- Flere farver (designet er kedeligt - især når det kun er hvidt)
- En anden skrifttype
- De ting der ikke er vigtige at man ser - sæt dem ned i bunden
Avatar billede leol Nybegynder
10. april 2006 - 15:54 #3
Nogle idér til farver?
Avatar billede paddington Nybegynder
11. april 2006 - 01:24 #4
følger med i ovenstående beked!!

ang. farver, prøv måske at scaler den lidt over i det gråtonet, måske lidt blålige... som jo er den dominerende farve på den oprindelige side - har du undesøgt om der er en grund til at den er blå?

.... inden jeg postede, kom jeg til at lege lidt med dit design - ikke at det er bedre men lidt anderledes iforhold til dit, og for håbentlig idé inspirerende!!

http://www.divdesign.frac.dk

Hvis du kan bruge ovenstående idé/design (eller dele) siger du bare til, så finder vi lige en måde at få overført det til dig på.

Held og lykke videre!!

Paddington