Avatar billede herregud Nybegynder
09. april 2006 - 20:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan kobler man sin mp3 afspiller sammen med sit bilstereoanlæ

Hej alle
er der nogen der ved om det er muligt at koble sin mp3 afspiller sammen med sit bilstereoanlæg??

Venlig hilsen
Carsten
09. april 2006 - 21:21 #1
... kun hvis din "bilstereoanlæg" har en form for LINE IN indgang mulighed ?
Avatar billede gree Nybegynder
09. april 2006 - 21:42 #2
Ah, der er to muligheder, som dr1 siger, har du en Line In, eller hvis du har båndafspiller - så kan du købe et adapter som overføre et line in signal til  tonehovedet på din båndafspilleren.
09. april 2006 - 21:44 #3
PS: Visse nyere "bilstereoanlæg" har faktisk indgang for USB og/eller Memorykort og ka' derfra afspille MP3'er ...
Avatar billede herregud Nybegynder
10. april 2006 - 09:40 #6
Tak for hjælpen. Jeg troede måske at man kunne få bilstereo med indbygget usb indgang.
Men tak alligevel.
Carsten
10. april 2006 - 10:02 #7
Næsten tilfældig:
http://www.kelkoo.se/b/a/ss_bilstereo_usb.html - flere muligheder.

Men det er jo ikke DET du oprindeligt spørger om...
Avatar billede herregud Nybegynder
10. april 2006 - 21:51 #8
Du skal have tak for hjælpen, og får dine point for det, så svar venligst, så jeg kan acceptere