Avatar billede zenorph Nybegynder
09. april 2006 - 00:37 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Samlet løsning

Hej Eksperter.

Hvis jeg skal have en samlet løsning, hvilket produkt skal jeg så købe?

Vil gerne samle min Aethra StarVoice, samt Linksys WRT54G router, i ét samlet produkt, dvs, den skal understøtte følgende:

- Have indgange så den kan bruges til CC-telefoni
- Trådløs
- DSL-modem
- Router/access point

Kom frisk derude !
Avatar billede jacla Nybegynder
09. april 2006 - 00:47 #1
Cisco har alt.

OK prisen er også derefter.

mvh

Jan C
Avatar billede zenorph Nybegynder
09. april 2006 - 00:49 #2
jacla, vil meget gerne, hvis du kan finde et link med den, eller de aktuelle modeller, som understøtter det jeg søger.
Avatar billede jacla Nybegynder
09. april 2006 - 01:02 #3
jeg vil gerne vende tilbage når jeg har fundet noget. I morgen OK

MVH

Jan C
Avatar billede zenorph Nybegynder
09. april 2006 - 11:14 #5
Synes nu stadig ikke jeg har fundet et produkt som understøtter alle funktionerne.
Avatar billede jacla Nybegynder
09. april 2006 - 13:32 #6
Jeg ved at hvis du ringer til NetDesign i skejlby (Århus) taler med Finn Rud eller en af de andre eksperter i Cisco trådløs. Får du den bedste løsning.

se evt. www.netdesign.dk.

Mvh

Jan C
Avatar billede anje Nybegynder
16. april 2006 - 14:57 #7
Hej

Jeg vil tro at dit problem kan løses med bla: Fritzbox Fon WLAN Annex A
Se evt. http://fritzbox.dk/

Der er også andre løsninger, prøv feks at se på: https://musimi.dk/index.php/forum2/
eller opret et spørgsmål på: http://www.voip-user.dk/news.php
Der er nogle meget dygtige mennesker der gerne deler ud af deres viden.

Mvh Anders
Avatar billede zenorph Nybegynder
16. april 2006 - 20:19 #8
Tusind tak for det allesammen - synes i har fortjent point begge, så smid lige et svar...
Avatar billede jacla Nybegynder
17. april 2006 - 01:23 #9
Avatar billede anje Nybegynder
17. april 2006 - 08:24 #10
Takker mange gange :-)
Avatar billede anje Nybegynder
18. april 2006 - 03:20 #11