Avatar billede steak Nybegynder
08. april 2006 - 17:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kan ik logge på msn. HJÆLP

Heeej ..
Jeg kan ikke logge på mit msn mere.
se billede her hvad den skriver når jeg prøver at logge på: http://www.steaken.dk/msnlort.JPG
_
Nogen som ved hvad jeg skal gøre ? (: ..

hilsen Morten
Avatar billede syngredk Nybegynder
08. april 2006 - 17:17 #1
Steak --> tjaah, alt ser ud til at køre fint hos Microsoft, se evt. her: http://status.messenger.msn.com/Status.aspx?mkt=da-dk

Men den nævner noget omkring din firewall, har du ændret på indstillinger siden du sidst var online?
Avatar billede steak Nybegynder
09. april 2006 - 19:55 #2
jamen har ingen firewall inde på min computer.. forstår bare ikke har lige formateret min computer men kan stadig ikke logge på ! .. har prøvet alle andre computere i huset men man kan logge på fra dem. har også prøvet at undersøge msn guides og microsoft guides men lortet kan stadig ikke komme igang.
men hvis man får ind i funktioner > indstillinger > forbindelse i msn så står der: du har i øjeblikket IKKE forbindelse til .NET messenger service.

tror jeg har et problem med at jeg ikke kan forbinde mig til såen noget fordi jeg kan hellere ikke aktivere mit windows over nettet og den skriver at kan heller ikke kan forbinde sig til aktiveringsservern..
Avatar billede syngredk Nybegynder
09. april 2006 - 20:27 #3
Oki, det kan evt. være din firewall i din Windows. Du kan prøve følgende:

Start --> Indstillinger --> Kontrolpanel --> Netværksforbindelser

Højreklik, og vælg egenskaber på din LAN-forbindelse. Der dukker et nyt vindu op, med 3 faneblade (hhv. generelt, Godkendelse og Avanceret. Vælg Avanceret, klik derefter på kneppet indstillinger.

Et nyt vindu åbner med windows firewall indstillinger. Vælg det faneblad der hedder "Undtagelser". Du kan nu, se en liste over en række programmer. Tjek om der er sat kryds af, ved MSN Messenger.

Er der ikke sat kryds, så sæt et kryds og sig OK. Kan være der, hvor fejlen ligger.
Avatar billede steak Nybegynder
09. april 2006 - 20:41 #4
nop fordi den firewall har jeg ikke engang sat til ..
Avatar billede syngredk Nybegynder
09. april 2006 - 20:48 #5
Steak --> Nævner den, da den ofte automatisk slår sig til ved hver opstart af computeren, pga. der ikke er andre firewalls installeret. Men derudover har jeg ingen bud, om hvad det evt. kan være.
Avatar billede steak Nybegynder
09. april 2006 - 23:12 #6
neeej det gør den ikke.
fatter bare ik. har formateret 2 gange nu og lagt alt ind igen men lortet virker stadig ik .. hm..
Avatar billede steak Nybegynder
09. april 2006 - 23:13 #7
kan det have noget at gøre med min trådløseforbindelse?
Avatar billede syngredk Nybegynder
09. april 2006 - 23:21 #8
Hvis der er en firewall/port i den router du benytter, kan det meget vel havde noget med det at gøre..
Avatar billede nva Praktikant
11. april 2006 - 10:18 #9
Denne tråd omhandler godt nok msn 7.5 men måske kan du bruge noget derfra alligevel.
http://www.eksperten.dk/spm/669710
Avatar billede steak Nybegynder
01. juli 2006 - 20:22 #10
Nva stik mig et svar så jeg kan få givet de her point
Avatar billede steak Nybegynder
01. juli 2006 - 20:24 #11
balllh
Avatar billede steak Nybegynder
01. juli 2006 - 20:24 #12
hah