Avatar billede anst Nybegynder
08. april 2006 - 16:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Startside-problem

Hej- Jeg har længe brugt Eniro som startside på min Internet Explorer. Nu har jeg brug for en anden. MEN jeg kan ikke lave den om på alm. måde (Funktioner-internetindstillinger...)
Hvad gør jeg så? Jeg må lige tilføje, at jeg samtidig bruger Avant Browser, men den kører på IE's opsætning. Håber på en løsning!
Avatar billede boxer Nybegynder
08. april 2006 - 16:26 #1
Avatar billede anst Nybegynder
09. april 2006 - 00:05 #2
Hej anonym. Tak for linket. Men virus har jeg ikke noget af og det andet bliver lidt for kryptisk for mig. Jeg havde brug for eksakt at få at vide, hvor i reg.databasen jeg evt kunne rette problemet. Tak for forslaget
Avatar billede boxer Nybegynder
09. april 2006 - 01:04 #3
Hvis du er sikker på at du ikke har virus, kan du lige få et nemt trick til at finde det sted i reg. databasen hvor du ændrer det.

Du skal åbne regedit og søge efter den adresse din startside er. I dit tilfælde er det www.eniro.dk
Så kommer du automatisk til stedet :o)
Avatar billede anst Nybegynder
09. april 2006 - 15:17 #4
Hejanonym. Ja ja der har jeg skam været inde - MEN jeg kunne ikke slette nøgeln eller redigere den. Senere har jeg fundet ud af hvad der drillede. Et skide program!
For din ihærdighed får du pointene alligevel, så skriv lige et svar
Avatar billede boxer Nybegynder
09. april 2006 - 15:43 #5
Takker :o)