Avatar billede mujaffasbimmer Nybegynder
04. maj 2001 - 19:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort

hej.
jeg har lige fået en ny computer (1200 mhz og 256 ram), med et GeForce2 mx grafikkort, som jeg ikke kan få til at virke.
jeg har prøvet en driver på Nvidia.com der hedder detonator3, men grafikken blir ik bedre når jeg bruger den.
kan i hjælpe?
i kunne måske sende en driver der virkede?

Andreas
Avatar billede makse Nybegynder
04. maj 2001 - 19:37 #1
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. maj 2001 - 19:44 #2
Operativsystem?

Jeg har en TNT riva og der fungerer detonator3 udmærket.
Fryser den eller hvad er symptomerne?
Avatar billede msmows Nybegynder
04. maj 2001 - 20:11 #3
Husket at installere agpdriverne til bundkortet???
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. maj 2001 - 20:18 #4
Hvad er dit operativ system?
Avatar billede morten_b Nybegynder
04. maj 2001 - 20:40 #5
...og hvilket mærke er grafikkortet?
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. maj 2001 - 20:49 #6
Svarer du? 2 ubesvarede spørgsmål.
Avatar billede mujaffasbimmer Nybegynder
04. maj 2001 - 21:03 #7
sorry jeg ik\' har svaret, men sad lige og så Amin Jensen i tv......
jeg har Win98, hvis det skulle hjælpe, men jeg prøver lige dem makse foreslog....
Avatar billede john.doe Nybegynder
04. maj 2001 - 23:06 #8
Geforce2 MX er det ikke et Creative kort????

I så fald burde man måske bruge Creatives driver
som så også vil virke!!!!!!
Avatar billede morten_b Nybegynder
05. maj 2001 - 00:08 #9
john.doe -> GeForce2 MX-kort laves af mange forskellige producenter: Asus, Leadtek, Creative, Elsa, Chaintech, Guillemot, HighTech, MicroStar, Pallit, Prolink, Point of View og sikkert nogen flere jeg har glemt!!!
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
05. maj 2001 - 00:11 #10
john.doe -> Geforce2 MX er vel kun betegnelsen for chippen, som sidder i en masse forskellige mærker grafikkort, og er lavet af Nvidia, medmindre jeg skulle tage meget fejl.......
- Creative har altså bare stykket deres eget sammen og smækket den smarte chip i.
(det er vel ligesom computeren selv - CPU\'en er lavet af enten AMD eller INTEL, men resten er jo fra vidt forskellig oprindelse.....)

Avatar billede mujaffasbimmer Nybegynder
05. maj 2001 - 18:36 #11
hej alle.
tak for hjælpen.
jeg har givet op......
men tak for hjælpen ..... hvis der er nogen af jer der synes i har krav på pointene så skal i bare sige til..... er altså IKKE ude på at snyde nogen!....

Andreas
Avatar billede makse Nybegynder
05. maj 2001 - 18:39 #12
Du siger de ikke virker, men hvad er problemet helt præcist.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. maj 2001 - 18:57 #13
Opgi\'r du så let, vent dog og se om ikke der kommer nogle flere gode svar.
Avatar billede bbp Nybegynder
06. maj 2001 - 12:34 #14
Et dyrt råd:

Sælg din GeForce2 og køb GeForce3 når den kommer på det normale market.

Det hjælper en del, for ikke at sige perfekt!!!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. maj 2001 - 12:39 #15
mujafabimmer>> jeg har haft lidt det samme prob. ....jeg tror det du skal gøre er at opdatere din bios..så enkelt er det... :o)

/MN