Avatar billede raketten Praktikant
08. april 2006 - 12:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedre søgefacilitet på Eksperten

Jeg synes det kunne være en god ide med bedre søgemuligheder på Eksperten - f.eks
- sortering i indlæg efter dato
- filter (f.eks dato)
- mulighed for at søge på "ord1" og "ord2"

(F.eks er det træls hvis man leder om gode råd om nyeste cpu, at man får indlæg fra 2003....)

/raketten
Avatar billede twotimes Nybegynder
08. april 2006 - 13:11 #1
helt sikkert! Data sortering ville være super praktisk.

Alderen er jo central for stort set alle kategorier
Avatar billede boxer Nybegynder
08. april 2006 - 13:23 #2
Den har været oppe at vende flere gange. Jeg synes også det er en god idé.
Ved nogle søgninger er det jo vigtigt at få de nyeste resultater da de gamle ikke længere er brugbare.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. april 2006 - 16:15 #3
Jag anvender altid google søg med "site:www.eklsperten.dk cpu" (uden ")
Avatar billede boxer Nybegynder
08. april 2006 - 16:21 #4
Og spørgsmål vedr. eksperten er pr. kutyme gratis :o)
Avatar billede raketten Praktikant
08. april 2006 - 17:52 #5
Eksperten er jo en knaldgod side, så det er lidt træls, at skulle forbi google.
Avatar billede quewer Nybegynder
29. juli 2006 - 12:36 #6
Jeg støtter 100 % op om: - sortering i indlæg efter dato (og alle de andre :P)