Avatar billede all_for_you Nybegynder
07. april 2006 - 11:03 Der er 3 kommentarer

Programmering i PHP/MySQL - med betaling $

God dag PHP/MySQL-programmør

Jeg står og mangler en stabil og tilregnelig programmør, som blandt andet skal kunne lave søgefunktioner og databaser i PHP/MySQL. Skal i gang med en hjemmeside, hvor brugerne skal kunne indtaste CV og virksomheder skal kunne søge på disse.

Jeg har derudover altid opgaver liggende, så hvis du har ca. 10-20 timer om ugen, er det lige dig jeg står og skal bruge.

Hvis du er interesserde i at høre mere, så skriv til toke@desert.dk

Det koster ikke noget at sende en mail - måske er det dig jeg står og mangler :)

Om du er 16 år eller 26 år er underordnet, det vigtigste er, at du er stabil og din betaling ikke er skyhøj.
Avatar billede hippien Nybegynder
10. april 2006 - 19:36 #1
Hejsa.

Jeg vil gerne sende dig en ansøgning, men er det en ansat du vil have eller en gut på konsulentbasis?

Udover det vil jeg gerne vide om arbejdet skal udføres på din adresse, eller om der er mulighed for at lave aftaler omkring en fast pris pr. opgave som så kan udføres på eget kontor.

Sidst, men ikke mindst - hvis du vil afsløre hvilke priser du havde i sigte, så ville det være meget værdsat, men det er altså ikke noget krav og jeg har fuld forståelse for hvis du ikke vil ud med det.

MVH Jørgen Olsen
Avatar billede all_for_you Nybegynder
10. april 2006 - 21:15 #2
Du må meget gerne sende en ansøgning. Det er freelancebasis og kan ske fra dit eget kontor. Prisen er ikke fastlagt, men jeg kan heller ikke tilbyde høje opgavepriser.

Jeg går mest ind for at lave aftaler fra gang til gang.

Ser frem til at høre fra dig.
Avatar billede ekspertenpatrick Nybegynder
09. maj 2006 - 15:21 #3
Kære Jørgen Olsen

har du mulighed for at kontakte mig på tlf 28189878...

Da jeg har lignede opgave som skal løses

tak for hjælpen

patrick