Avatar billede bingoo Nybegynder
07. april 2006 - 08:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Langsomt Wireless netkort

Jeg har en adslopkobling med 512 ned, hvor der er tilsluttet en router med en AP. Hvis jeg benytter Lanportene fra routeren opstår der ingen problemer med min hastighed på download. Hvis jeg benytter det trådløse har jeg en normal hastighed et par minnuter, hvorefter den falder til en fjerdedel. Jeg måler ved brug af hastighedstests på nettet.

Ind til videre har jeg resetet routeren og geninstalleret drivere. Det har ikke hjulpet.

Håber i kan hjælpe :-?
Avatar billede peet49 Nybegynder
07. april 2006 - 08:46 #1
Det trådløse lancard må have en fejl.
Avatar billede bingoo Nybegynder
07. april 2006 - 09:01 #2
Hvis det er hardwarefejl, som er skyld i denne type fejl, er det vel også muligt at det er noget i den trådløse router vedrørende bølgerne den sender oder wie?
Avatar billede peet49 Nybegynder
07. april 2006 - 09:11 #3
Det kan vel afprøves med en anden trådløs enhed. Det kan jo også skyldes routeren`s trådløse del.
Avatar billede bingoo Nybegynder
07. april 2006 - 09:15 #4
Ok. Jeg vil forsøge med et andet netkort, men jeg skal først anskaffe det... :-(

Det kan ikke skyldes noget softwaremæssigt? Jeg har lige installeret XP-home og jeg tror at problemet først er kommet herefter.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. april 2006 - 09:34 #5
Opdater din driver
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. april 2006 - 09:35 #6
Altså ikke geninstallere den, men hent den nyeste på nettet.
Avatar billede bingoo Nybegynder
07. april 2006 - 12:59 #7
Jeg har hentet de nyeste drivere og installerede dem. Det virkede, men det besynderlige er at de har samme version, som dem der fulgte med produktet...

j t dk laver du et svar...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. april 2006 - 14:42 #8
svar.

Det kan være at der har været fejl i din download eller på den CD du har driveren fra.