Avatar billede _basil Nybegynder
06. april 2006 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

MS SQL express database på Unoeuro.dk

Hej Eksperter.

Jeg har et domæne ved unoeuro, på den server der understøtter .net 2.0. Burde min MSSQL express database ikke virke ved at jeg ligger min MDF fil op i databasemappen og så få mine connections til at peje på den?
Avatar billede davidfossil Nybegynder
06. april 2006 - 21:25 #1
AFAIK skal der database serveren stadig være installeret, selv under dettte nye 2005 setup med App_Data mappen. Lad mig endelig vide hvis jeg tager fejl her!

SKAL det være superbilligt: brug MySql i stedet - fx hos UnoEuro som jeg selv er meget tilfreds med.

SKAL det være MS SQL: azero.dk har hoteller startende ved 89 kr. og dem kan jeg lide :) surftown har noget til 39 kr., men de undersøtter desværre ikke .NET 2.0. Ellers bliver det nemt lidt dyrere når der skal Sql Server på =\
Avatar billede christian Nybegynder
07. april 2006 - 14:16 #2
Unoeuro.dk har ikke MS SQL Express
Avatar billede _basil Nybegynder
09. april 2006 - 16:45 #3
Nej.. har lige fået en mail fra deres support der bekræfter at de ikke understøtter MS SQL express og heller ikke overvejer at gøre det.
Smid lige et svar begge to så kan i dele point:)
Avatar billede christian Nybegynder
09. april 2006 - 21:57 #4
svar
Avatar billede davidfossil Nybegynder
12. april 2006 - 09:21 #5
ok