Avatar billede cool-wil Nybegynder
04. maj 2001 - 16:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

program til webserveren?? hjælp

Hejsa alle
Jeg er ved at sætte min nye webserver op, og mangler lige et program..
Programmet skal kunne sende mig en sms hvis serveren går ned, hvilke kan jeg bruge
Jeg har en anden puter til at køre hele tiden oxo, kan jeg få den til at pinge serveren hver halve time, hva gør jeg..

Jeg kører på windows 2000 server hvis det skulle hjælpe

hilsen wil
Avatar billede jd Nybegynder
04. maj 2001 - 16:48 #1
Det findes der gratis services til... kan desværre ikke huske adressen til nogen af dem.
Men det fungerer sådan at du registrerer dig som bruger, og derefter tilføjer en url der skal tjekkes, og hvor ofte... det vil de så sende til dig pr. mail. Og så angiver du bare email-aressen til din mobil. Fx. 52254215@gsm1800.telia.dk
Avatar billede pou_vad Nybegynder
04. maj 2001 - 16:53 #2
Prøv at kigge på  Active Server Watcher fra
http://www.ntutility.com/freeware.html

Avatar billede cool-wil Nybegynder
04. maj 2001 - 17:09 #3
jd, lyder spændende, kan du ikke finde dem??

kommer desværre først tilbage søndag for at tjeckke svar
Avatar billede jd Nybegynder
04. maj 2001 - 17:27 #4
Desværre - kan ikke finde noget.
Avatar billede jd Nybegynder
04. maj 2001 - 17:29 #5
Prøv at søge efter det på fx. google.com, eller prøv pou_vad\'s svar - det ser nu også ret interessant ud.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
07. maj 2001 - 15:07 #6
er der ikke nogle der kan komme med et bedre link til et program??

Avatar billede cool-wil Nybegynder
13. maj 2001 - 10:57 #7
jeg kunne virklig ikke bruge dette til noget, lukker derfor dette spørg...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
13. maj 2001 - 10:59 #8
arh shit pou_vad

kom til at give dig points, selv om jeg ikke kunne bruge dem til en skid

Må jeg ik få dem igen?

wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
13. maj 2001 - 11:00 #9
kom til at give dig dem, i stedet for at give mig selv dem..

jeg kunne ikke bruge et eneste svar herinde, så derfor ville jeg lukke, men kom til at accespere dig i stedet