Avatar billede src Nybegynder
06. april 2006 - 12:24 Der er 4 kommentarer

Har klokket i det med Outlook

Hej

Var ved at rydde op i min outlook og da jeg var færdig med det ville jeg lave en backup af .pst filen.

Jeg "kommer" (spasser) til at lave en import istedet for en export. så nu sidder jeg med en gammel backup og ALT det jeg lige havde ryddet op i er væk eller delvis:-(

Er der en  undo i outlook eller noget ligende.

et spørgsmål mere i samme dur:

Er der en funktion hvor man kan slette ALT hvad der er i sin kalender i outlook
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. april 2006 - 12:27 #1
Mig bekendt kan du ikke gendanne, eller bruge Ctrl + Z, eller undo, eller .... Så skal du ligefrem have fat i noget, der kan genskabe slettede filer. Men jeg tror din PST-fil er blevet overskrevet.
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. april 2006 - 12:27 #2
Hvis du sletter din PST-fil, ryger alt i kalenderen. Jeg ved ikke om man kan slette alt i den - tror det ikke.
Avatar billede kedde65 Praktikant
06. april 2006 - 18:56 #3
Den nemmeste måde at slette alt i sin Outlook på er ved at vælge den visning der hedder "Efter kategori". Her markere alle emner med Ctrl + A og trykke på Delete tasten. Visninger dem finder du i menuen "Vis"

Du kan IKKE lave en UNDO når du har inmporteret en gammel backup ind i Outlook.

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede harnbjerg Nybegynder
20. april 2006 - 14:33 #4
Hvis du går ind i din kalender i værktøjslinien avanceret (du kan få den frem ved at højreklikke i det grå udenfor værktøjslinierne) vælg "efter kategori" i "aktuel visning" og marker den øverste, hold shift nede og marker den nederste, derefter trykker du på delete og nu har du slettet dine aftaler.