Avatar billede davidfossil Nybegynder
06. april 2006 - 10:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med InterGate

Nogen der har erfaringer med udbyderen InterGate? Jeg har IKKE brug for henvisninger til andre udbydere, men udelukkende svar fra folk der faktisk er/har været kunder hos netop InterGate.

Jeg ved godt at "man får hvad man betaler for", men i dette tilfælde har jeg brug for noget billigt. Web10 er nu testet og jeg synes der er for dårlige svartider på web, samt lidt for hyppige nedbrud af enten web eller MySql. InterGate er en anelse dyrere, men hvad siger erfaringerne? Kører det stabilt, og er de hurtigt ude når systemerne går ned?
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. april 2006 - 13:44 #1
Jeg bruger bl.a. InterGate samt nogle andre udbyderer til nogle af mine domæner. Jeg kan kun sige at jeg er tilfreds med dem og jeg vil endda overveje at have flere domæner hos dem. Jeg syntes systemerne er hurtige, stabilt og virker godt. Når jeg har skrevet til dem kommer de altid tilbage hurtigt med et svar (InterGate svare på henvendelser hvilket alle ikke gør - men vi nævner ingen navne her). Jeg har ikke nået negativt at sige.
Avatar billede davidfossil Nybegynder
06. april 2006 - 14:26 #2
Når jeg stiller spørgsmål i netop denne kategori kan jeg ikke lade være med at checke listen over tidligere indlæg af på de brugere der svarer... og så bliver jeg jo nødt til at spørge it-dk: Er du lønnet af intergate/unitspeed for at gøre reklame på Eksperten?

Beklager hvis mine "beskyldninger" ikke er korrekte, men din kommentarliste omfatter så vidt jeg kan se kun kommentarer om at ovennævnte to virksomheder (den ene er forresten hostet hos den anden) er temmelig fantastiske. Men måske er du bare en glad kunde der gerne vil give dine erfaringer videre?
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. april 2006 - 14:57 #3
Nej jeg er skam ikke lønnet af dem. Men det er da helt i orden du ser hvad man svare på. Jeg har en del domæner (nogle kræver god oppetid og nogle domæner som godt kan være hos de billigere udbydere). Jeg har domæner hos unitspeed, intergate, surftown, b-one og har endda prøvet web10. Der kommer mange indlæg her i forumet på b-one, web10, cliche mv og mange spørgmål er ofte tæt på at væres ens. Så istedet for at skrive hele tiden at jeg måske ikke syntes så godt XXX mener jeg at det måske er bedre at sige hvem jeg syntes er bedre. Der er jo mange som bruger web10, cliche osv pga. 1 kr. eller 9 kr. og derfor kommer der mange svar med - jeg syntes de er gode - jeg er ikke helt tilfreds osv.

Jeg overvejer faktisk at flytte fra b-one til nogle andre som jeg bruger nu. At den ene hoster den anden det kan jeg ikke svare på. Det kan være at de ejes af de samme ejere eller har server hos dem mm. Men jeg er skam ikke lønnet af dem. Men jeg syntes jeg er blevet godt behandlet af disse - selv om den ene hoster den anden :)
Avatar billede davidfossil Nybegynder
06. april 2006 - 15:22 #4
Helt i orden så - jeg vil trække min mistro tilbage :)

Lader lige tråden (samt "søstertråden" om ConCor) stå åben et par dage i håb om at få nogle flere reaktioner.
Avatar billede davidfossil Nybegynder
06. april 2006 - 15:42 #5
Hmm, jeg er lidt skeptisk over for virksomheden efter at have checket cvr.dk ...
Der har eksisteret to virksomheder på adressen hvor Intergate påstår at have til huse:
http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=26589932
http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=19849538

Førstnævnte er føromtalte UnitSpeed som tilsyneladende er lukket for godt to år siden... Den anden drives af samme person, men har tilsyneladende intet med hosting at gøre.

Jeg lytter gerne videre efter folk med erfaringer hos InterGate, men jeg må umiddelbart sige at jeg er lidt utryk ved ikke at kunne finde mere information om virksomheden.
Avatar billede tech4me Nybegynder
06. april 2006 - 16:02 #6
Jeg bruge ikke selv nogle af disse udbydere men jeg vil gerne kommenter det du har fundet. Jeg kender lidt til virksomheder, cvr samt se numre mv. på baggrund af det jeg laver. Det er sådan at en person kun kan have et CVR numre hvis det ikke er selskaber (selskaberne har et CVR numre hver). Har personen flere virksomheder (hvis det ikke er selskaber) så vil andre virksomheder få tildelt et SE nummer (tidligere hed de SE numre og blev ændret til CVR men SE bruges stadig - man kan ikke slå et SE numre op da de er tilknyttet et CVR nummer). Man kan tjekke dem hos told og skat hjemmeside. Begge virksomheder findes og eksistere stadig. Det kan være at der er ejer forhold som har ændret sig og derfor står at UnitSpeed er lukket. Hos told og skat opslag kan man se at der kun nu er en ejer. Jeg vil ikke mene at der skulle være nogle problemer.
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. april 2006 - 18:59 #7
Tak for at du ville trække din mistro tilbage. Men jeg har bare rigtig mange domæner som ligger flere forskellige steder :)

Det er helt i orden davidfossil
Avatar billede w-dk Nybegynder
10. april 2006 - 10:21 #8
Hej Davidfossil
Jeg bruger InterGate.dk men mest til private mails (og en lille hjemmeside) da de ikke er så dyrer og jeg er godt tilfreds med dem.
Avatar billede davidfossil Nybegynder
01. maj 2006 - 08:28 #9
it-dk : vil du ikke smide et svar så jeg kan lukke her?
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. maj 2006 - 08:46 #10
Fandt du en god udbyder?
Avatar billede davidfossil Nybegynder
01. maj 2006 - 11:21 #11
Well, jeg har endnu ikke fået flyttet den pågældende side, men jeg tror den ender hos ConCor.
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. maj 2006 - 11:40 #12
Tak for svaret - så god flytte dag :)