Avatar billede liebing Nybegynder
05. april 2006 - 19:19 Der er 1 løsning

Fejl i synkronisering - Nokia PC Suite, Nokia 5140 og datakabel

Hej

Jeg har en Nokia 5140, hvor til jeg har købt et datakabel(ca-42), fordi jeg vil synkronisere den med min pc. Men det går bare ikke særlig godt. Jeg kan med lidt besvær(deaktivere/aktivere com-porten) få den til at forbinde til telefonen med programmet Nokia PC Suite 6.7, når jeg er heldig. Når jeg så klikker på synkroniser, åbnes der et nyt vindue. Her sætter jeg synkroniseringen igang. Indtil nu fungerer alt fint. Men når den skal til at skrive kontakterne på telefonen, så kommer der en fejl. "Telefonen svarer ikke" siger den.

Hvad går galt?

Alt virker når jeg bruger en kamerats computer med IR, og synkroniserer den vej, men sætter jeg datakablet i hans computer, kan den heller ikke synkronisere via det.

Et alternativ til at bruge datakablet er, at finde et program, så jeg kan synkronisere via IR med min PDA.

Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede liebing Nybegynder
14. juni 2006 - 15:53 #1
Jeg lukker igen - selv om det stadig ikke virker :s