Avatar billede hakiss Nybegynder
05. april 2006 - 15:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Program til TV/Radio Tuner

Hej
Har et ST Lab Tv/radio kort monteret. Men den vil ikke åbne programmet som var med Skriver ( Fail to intialize Hardware)
Har prövet et program som hedder  Super videocap den åbner og finder tv programmer.

Men jeg vil have et program som kan hente TV og radio programmer.

Findes der et godt program ????
Avatar billede markbarner Praktikant
05. april 2006 - 15:55 #1
reinstaller dit tv-radio kort med de nyeste drivere... det tror jeg først og fremmest vil hjælpe.

jeg er glad for et program der hedder Intervideo WinDVR men er ikke sikker på det både har radio og tv i een
Avatar billede hakiss Nybegynder
05. april 2006 - 16:58 #2
har prövet at reinstaller , og haft kortet ud af maskinen, men intet hjalp.
Har hentet nye software til fra ST lab , heller ikke det hjalp ??

mmmmmm??
Avatar billede hakiss Nybegynder
05. april 2006 - 17:15 #3
Har forsögt at körer Uninstall TV AV både i programmet og over läg/ta bort program .
Men Uninstall vil ikke springe igang.

Uninstall fungerer fint på andre programmer.

Hvordan skal jeg få programmet helt väk ???
Avatar billede markbarner Praktikant
05. april 2006 - 18:55 #4
kør install igen. når den så ser at programmet allerede er installeret så burde den spørge om du vil uninstall. hvis ikke du kan uninstalle så ring til producenten og bed om hjælp... de har sikkert en support afdeling der kan fortælle dig præcis hvad du skal gøre :-) det ville jeg prøve hvis jeg var dig...
Avatar billede hakiss Nybegynder
05. april 2006 - 19:07 #5
Det har jeg prövet.
Jeg må pröve support.
Jeg har prövet at hitte div. uninstall programmer men uden held.

Har prövet at installeret programmet på en anden computer og uninstall igen , ingen problem på den.
  ????
Avatar billede markbarner Praktikant
05. april 2006 - 23:53 #6
Ring til support... det lyder mærkeligt :-/

mvh
mark
Avatar billede hakiss Nybegynder
15. oktober 2007 - 14:57 #7
fik det igang selv.
Nu er det lukket
Avatar billede hakiss Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:07 #8
lukket