Avatar billede oktober Nybegynder
04. april 2006 - 22:49 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan Hard Reseter jeg min HP rx3715

Som frem går af Over skriften vil jeg gerne vide hvor dan jeg Hardresetter min HP rx3715

Og hvor finder jeg drivere til den Min Winxp kan nemlig ikke genkende den! ? Har kigget på HP´s hjemmeside uden held så direkte link foretrækkes !

15 point til Reset spørgsmålet
15 point til Driver spørgsmålet
Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
04. april 2006 - 23:30 #1
Du skal indsætte din stylus i reset "hullet" nederst forneden til venstre - samtidig skal du holde de to yderst knappen på fronten i bund - så bliver den hard-resettet.

Med ActiveSync burde der ingen problemer at være med XP! Bruger du den?
Avatar billede oktober Nybegynder
05. april 2006 - 00:53 #2
ja men computeren kan slet ikke detektere at den er sat til via usb !
samme problem på min bærbare ! det har dog virket på den på et tidspunkt !
Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
05. april 2006 - 02:26 #3
Det er vist MEGET vigtigt, at du IKKE kobler din PDA-holder i USB-porten INDEN installationen af ActiveSync siger det. Har læst et sted, at man kan være så uheldig, at man aldrig ville kunne få kontakt til PDA'en på sin nuværende installation af Windows, hvis man kobler den til inden man får besked på det.

Fik du hard-resettet PDA'en?
Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
05. april 2006 - 15:40 #4
Har selv en ældre HP iPAQ og der findes så vidt jeg ved ingen drivers til den - det hele skal virke via ActiveSync og sin PDA-holder...
Avatar billede oktober Nybegynder
12. april 2006 - 11:49 #5
hmm ! det virker på alle andre maskiner end mine ejne :( nå men tyranno vis du smider et svar får du ihverfald  de 15 point :)
Avatar billede oktober Nybegynder
12. april 2006 - 11:50 #6
åh det havde du gjort :)
Avatar billede no_stress Nybegynder
12. april 2006 - 17:49 #7
Hvilken version af activesync bruger du?
Hvilket styresystem har du på pocket pc'en?
Har du firewall installeret på computeren?
Avatar billede jaarestrup Nybegynder
17. april 2006 - 13:00 #8
Grunden til at den ikke kan finde enheden kan være følgende:

- Din/dit cradle/synckabel kan være i stykker, så der ikke kommer ordentlig kontakt igennem. (prøv at ryste lidt på kablet
- iPAQ'en sidder i en USB hub, prøv at sætte den direkte i på bundkortet.
- Check firewalls

Mit gæt er enten synckabel eller firmware problem. Prøv evt. at finde et andet synckabel eller en anden cradle.

Hvis intet af dette virker, så skal der en reflash af enheden til, da det nok er i firmwaren problemet ligger. dvs, kontakt HP support.
Avatar billede f.greibe Nybegynder
23. maj 2006 - 07:20 #9
Hej virker det med hardreset
Hardreset = tag batteriet ud og vent 3-5 min inden du sætter det i igen
mvh fgreibe