Avatar billede emiliasl Nybegynder
04. april 2006 - 22:06 Der er 1 kommentar

loadning af .swf bag ved intro

Hej

Je er ved at prøve at en hjemmeside i flash. Jeg har lavet en intro som ikke er ret stor, men selve hjemmesiden er ret stor.

Hvordan kan jeg få den stor fil til loade op så den er klar til at spille når introen er færdig!
Avatar billede mash Mester
03. maj 2006 - 19:55 #1
bare vent med at gøre den synlig til den skal vises, at loade den er jo nemt nok med myclip.loadmovieclip("test.swf"), hvor myclip er et tomt symbol med instance name myclip