Avatar billede qwa Nybegynder
04. april 2006 - 18:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Java spil - virker ik??

Hey...

Sidder over på en skide skøn glarmester skole her, hvor de jo selvfølgelig lige har opdateret deres server ting og sager.. Så nu kan vi f.eks. ikke spille inde på tv2 mere.. Den skriver bare at den ikke kan oprette forbindelse på alle de forskellige computere jeg har prøvet på??

Hvorfor dog ikke det?
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 18:45 #1
Det kunne tyde på at de har lukket for de spilport tv2 benytter sig af i deres server/firewall.
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 18:47 #2
Dette kan løses men koster nogen penge. Der er et firma der sælger VPN adgang så man derved kan omgå skolens firewall og spille på tv2.
Avatar billede qwa Nybegynder
04. april 2006 - 19:00 #3
Hmm... Det er jo så ikke lige særlig fedt.. Ikke fordi der er vildt meget at give sig til i forvejen på en kedelig skole!!
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 19:02 #4
ellers skal du prøve at tale med skolens system administrator eller ledelse om det kan lade sig gøre at få åbnet for de porte tv2 bruger til deres spil
Avatar billede qwa Nybegynder
27. november 2006 - 19:34 #5
Lukkes! Skolen havde løst det næste gang jeg kom!