Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
04. april 2006 - 15:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sende post

Nogen der ved hvad det her betyder?

Der er opstået en ukendt fejl. Konto: 'smtp.get2net.dk', Server: 'smtp.tele2.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '421  Cannot connect to SMTP server 212.247.156.1 (212.247.156.1:25), connect error 10061', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 421, Fejlnummer: 0x800CCC67

Opstår pludselig uden der er gjort noget??
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 15:58 #1
Det kan være at deres email funktion er nede for et rum tid

fejlen betyder "Could not connect to server name Cause: connection refused (10061)"

har det altid virket ? eller er du skiftet til ny udbyder?
Avatar billede jacla Nybegynder
04. april 2006 - 16:01 #2
Du kan prøve at erstatte 'smtp.tele2.dk' med paul.get2net.dk.

Den bruger jeg selv.

MVH

Jan C
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
04. april 2006 - 21:30 #3
Det har altid virket. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg prøvede at sende en mail til mig selv på min anden mail adresse. Og vupti så blev udbakken tømt og sendt afsted. Også den mail der ikke ville før. Så måske der har været noget galt hos udbyderen? Det er ikke nemt når man ikke er så velvidende i computerverdenen :-)
Så ved ikke om spørgsmålet bare skal lukkes igen?? Ellers havde "levithan" jo ret så point er dine hvis det er??
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 22:09 #4
hvis du ikke har ændret på noget og det ikke virker men virker lidt efter igen så har problemet været hos din udbyder som kort varrigt har haft drift problemer eller ligende ting. det sker af og til. altid ha i mente at det snart virker igen.
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 22:11 #5
den fejl du modtog skriver systemet "connection refused" alså henvendelsen nægtet. så det betyder at din konto blev afvist af din udbyder, deraf fejlen som ligger ind hos dem. :-) Det kunne være de havde noget udstyr som af og til spaddser af eks firewall
Avatar billede jacla Nybegynder
04. april 2006 - 22:23 #6
Du kan jo også prøve at sende en mail til dig selv (kun sende den) gå ind på din webmail (http://webmail.get2net.dk/) se om den ligger der, derefter kan du hente den ned.

Hvis ikke ved du nu hvor fejlen er om det er modtagelsen eller at sende det er galt med.

MVH

Jan