Avatar billede solarian Nybegynder
04. april 2006 - 14:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftning i outlook 2003

Ved vedhæftning af ny meddelse har jeg førhen haft det så vedhæftningen f.eks. et word dokument lå inde i selv meddelsen og ikke bare står i feltet for vedhæftning.

Hvordan får jeg vedhæftningen ind i selve meddelsen?
Avatar billede joryje Nybegynder
04. april 2006 - 14:47 #1
Hvad med at bruge videresend?
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 21:25 #2
tænker du på en email med en email hvor i der er vedhæftet en fil? så du har 2 e-mails i en email??
Avatar billede joryje Nybegynder
04. april 2006 - 21:28 #3
Hvis han vil sende en mail til en anden og han vil have den mail der skal (videre)sendes direkte i mailen, så han evt. kan skrive en kommentar over den, skal han da bruge videresend....
Avatar billede solarian Nybegynder
05. april 2006 - 13:06 #4
Normalt er det sådan at en vedhæftning står i feltet for vedhæftning med et lille ikon, navn og størrelse...

Det jeg skal bruge er at selve filen ligger inde i tekstbeskeden således den ligger ved den relevante tekst så modtageren ikke selv skal regne ud hvornår tekst og vedhæftning referer til hinanden.
Avatar billede solarian Nybegynder
19. april 2006 - 09:57 #5
Ingen der har en ide til dette?