Avatar billede nephew Nybegynder
04. april 2006 - 13:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bios opdatering

hej . nogen som kender en hjemmeside hvor man kan downloade en opdatering til Bios versionen 6.00 PG tror jeg den hedder , har soltek , Sl-k8tpro-939
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. april 2006 - 15:03 #1
Hvad er årsagen til at du vil opdatere din BIOS?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. april 2006 - 15:08 #2
Normalt skulle den være her: http://www.soltek.com.tw/soltek/download/download_all.php?isbn_st=SL-K8TPro-939
Men deres hjemmeside er vist nede!
Avatar billede nephew Nybegynder
04. april 2006 - 17:32 #3
ja okay , kunne godt tænke miq så jeg kunne ændre på fsb hastigheden
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. april 2006 - 19:56 #4
Ved du at du kan ændre fsb hastigheden i en fremtidig BIOS version??

Normalt opdatere man kun BIOS hvis man har problemer. Dette skyldes at en BIOS opdatering der fejler kan ødelægge ens motherboard. Nogle BIOS'er har dog en fail safe funktion.
Avatar billede nephew Nybegynder
04. april 2006 - 19:57 #5
orq okay :)