Avatar billede wheeler Nybegynder
04. april 2006 - 13:26 Der er 4 kommentarer

ODBC fra Access til MS SQL?

Hejsa

Jeg har Windows XP og Access 2003, samt oprettet flere File DSN til en MS SQL server. Når jeg i Access vælger link table og vælger ODBC sker der intet. Den burde åbne et vindue hvor man kan vælge mellem de oprettede File DSN. Der sker bare intet ikke engang en fejlmeddelelse, så man kunne se hvor man skal lede.

Jeg havde samme problem for 1½ år siden, da jeg sidst installerede computeren om, men fandt problemet, men kan nu ikke huske hvad problemet var. Norton AntiVirus/Access eller Windows XP?

Kender du problemet og gerne løsningen?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
04. april 2006 - 14:11 #1
Jeg ville HELT afgjort slippe af med Norton.
Avatar billede ladyhawke Novice
04. april 2006 - 14:39 #2
luk lige det ene af spørgsmålene, du må kun stille samme spørgsmål én af gangen jf. ekspertens regler :o)
Avatar billede wheeler Nybegynder
04. april 2006 - 23:41 #3
Selvom jeg slå Norton AntiVirus fra kan Access ikke lave ODBC til MS SQL, da viduet ikke åbnes.

Ps. Ladyhawke hvordan sletter man et spørgsmål i dette system?
Avatar billede ladyhawke Novice
05. april 2006 - 14:21 #4
du kan ikke slette et spørgsmål her...

Men du kan lukke det ved at oprette et svar selv og acceptere det (kun i det spørgsmål du vil lukke selvfølgelig)