Avatar billede keeps Nybegynder
04. april 2006 - 13:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pludselig er min windows ulovlig!

Jeg er pludselig ude for noget meget mærkeligt på min computer. Nu siger den at min windows er invalid, og at den måske er en piratkopi.  Jeg har haft computeren i 3 år, og er fuldt ud autoriseret med alt hvad den indeholder.
Kan nogle her forklare hvad der kan være sket - og hvordan jeg  får den til at ændre status.
Avatar billede kenp Novice
04. april 2006 - 13:13 #1
Tror du har ramt en forkert kategori her ;) tror du skal lukke denne igen også fortsætte i det andet spøgsmål du har.
Avatar billede keeps Nybegynder
04. april 2006 - 13:30 #2
Du har helt ret... lukker - og flyttet spørgsmålet