Avatar billede barry Nybegynder
04. april 2006 - 11:52 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Computeren hakker og puster når man hører P3 netradio

Hey!
Når jeg sidder ude på universitetet, hakker og puster min bærbare sig igennem når jeg vil høre p3 netradio. Internetforbindelsen er jo mildest talt stor nok, så det må jo være min computer der er noget i vejen med. Men hvad?
Det er en ASUS 1,9 Ghz, med 512 mb. ram, så den burde da kunne køre noget så simpelt som netradio?

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede nephew Nybegynder
04. april 2006 - 14:17 #1
prøv at køre diskfragmentering eller diskopryding som er i kontrolpanel
eller gå ind i IE6 og tryk på fanebladet Funktioner->Internetindstillinger..->Slet cookies og ryd oversigten

mvh Johnny L
Avatar billede barry Nybegynder
04. april 2006 - 14:19 #2
Alt dette har jeg prøvet, og intet virker....
Avatar billede nephew Nybegynder
04. april 2006 - 14:27 #3
årh okay :'/ prøvet scandisk ?
Avatar billede nephew Nybegynder
04. april 2006 - 14:29 #4
og er den ikk proppet for meget . `?
Avatar billede barry Nybegynder
04. april 2006 - 14:33 #5
Masser af plads derpå, ingen problemer der... men scandisk, burde det ikke lægge under systemværktøjer? Jeg kan ikke se det der?
Avatar billede nephew Nybegynder
04. april 2006 - 14:36 #6
du går ind i Denne Computer, og så højreklikker du på det drev windows ligger på . og så vælger du egenskaber , og Funktioner . og undersøg nu , og krydser af i begge felter , det kræver nok at du skal genstarte windows ..
Avatar billede barry Nybegynder
04. april 2006 - 14:37 #7
nå ja... klart klart... dåh!
Det prøver jeg lige!
Avatar billede nephew Nybegynder
04. april 2006 - 14:37 #8
ja okay :)
Avatar billede barry Nybegynder
04. april 2006 - 15:51 #9
Så har den kørt scandisk, men den fandt ingen problemer... Endvidere hakker den også når jeg starter windows op... Underligt! Hvad pokker kan der ellers være gal`t?
04. april 2006 - 16:20 #10
... kunne det være noget 'snavs'/virus som trækker resourser ???
Er oplevet en del gange før - også her på Eksperten.dk ...

Følg denne procedure -> http://www.eksperten.dk/artikler/755
(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
Avatar billede barry Nybegynder
04. april 2006 - 16:23 #11
Den kører jeg ofte. Og sidst jeg tog en hijack this, hakkede computeren også. Desuden har jeg alle former for scannere, adaware osv... så det er ikke noget snavs. Ihvertfald ikke noget hijack this kan finde.
Avatar billede gunther Nybegynder
04. april 2006 - 16:58 #12
Lyder som et driverproblem. Slet drivern og geninstaller, den nyeste fra producenten.
Avatar billede barry Nybegynder
04. april 2006 - 20:33 #13
Hvilken driver? Lyd?
Avatar billede gunther Nybegynder
04. april 2006 - 23:10 #14
Nej jeg har fortrudt det med driveren (til bundkortet), men på din CD til bundkortet, ligger
der sikker et lille program, som hedder "Asus probe" Hvis du installerer det, kan du se,
temperaturen på CPU og MB, samt se om din CPU fan kører som den skal.
Du kan også, fra din harddisk producents hjemmeside, downloade et program som kan analysere
din HD, og eventuelt rette mindre fejl. Hos Maxtor hedder den "Powermax" og hos Seagate
hedder den vis Seatools. På Seagate kan man direkte fra hjemmesiden, få undersøgt disken.
Men alle mærker har et program, og så ved du, om problemet er der.
Avatar billede barry Nybegynder
10. april 2006 - 08:24 #15
Jeg har tjekket HD'en og den fandt ingen fejl....
Jeg har dog udskiftet driveren til lydkortet, da jeg gjorde det inden du skrev at du havde fortrudt det.
Mine temp. på comp:
Motherboard: 44 grader
CPU: 49 grader
HD: 41 grader
Avatar billede gunther Nybegynder
10. april 2006 - 12:41 #16
Ja det er jo godt nok, spørgsmålet kan så være, om dit netværkskort er i orden, men det kan
vist kun prøves ved at sætte et andet kort i computeren.
Har andrer prøvet det samme stik til nettet som du bruger, så du ved det er i orden?
Avatar billede barry Nybegynder
10. april 2006 - 12:43 #17
ja, det er prøvet af andre, bl.a. på et par stationære computere, så det skulle virke fint. Men lige at få prøvet et andet netkort, ved jeg jeg godt nok ikke lige om jeg kan hitte ud af. Men det kan være jeg bare skal nøjes med hakker i maskinen og så sige "det var det"...
Avatar billede gunther Nybegynder
10. april 2006 - 12:55 #18
Du lytter vel til musikken for at slappe af? Hakker i musikken ville for mig være stressende.
Hvis det er netkortet koster det, til en stationær, ca. 100 kr. Om det er det samme med en
bærbar, ved jeg ikke. Hvis du ikke før har åbnet en bærbar, er det klogt, at spørge en som
har, og vil give dig en hånd. Ellers kunne du måske spørge om råd på universitetets IT afd.
Avatar billede barry Nybegynder
10. april 2006 - 12:57 #19
Ja, det var selvfølgelig en mulighed. Men jeg har nogle gange lagt mærke til at computeren speeder op, når det er at den hakker. Altså som om den kører på fuld kraft, uden at jeg iøvrigt laver andet end at sidde i et word, hører p3 og evt. sidder på nettet. Men om det har nogen sammenhæng aner jeg ikke. Er blot begyndt at lægge mærke til det fornyligt.
Avatar billede gunther Nybegynder
10. april 2006 - 13:14 #20
Så er dr1 04/04-2006 16:20:35 måske inde på noget rigtigt med virus? Prøv denne her gratis scanner: http://www.kaspersky.com/scanforvirus
11. april 2006 - 10:01 #21
... jeg vi stadig sige/skrive: [04/04-2006 16:20:35] ->

... kunne det være noget 'snavs'/virus som trækker resourser ???
Er oplevet en del gange før - også her på Eksperten.dk ...

Følg denne procedure -> http://www.eksperten.dk/artikler/755
(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
11. april 2006 - 10:02 #22
Avatar billede barry Nybegynder
11. april 2006 - 22:47 #23
Hey. Ingen virus på den første.
Ingen virus på den anden, men ca. 30 fejl... Hvad det så end betyder. Den reparerede ikke noget ihvertfald.
Men lige nu kører den på maks ydelse uden at jeg har andet åbent end word, pdf og internet...
Jeg tror sgu lige jeg laver en hijack this, for det er åbenbart helt galt...
Avatar billede barry Nybegynder
12. april 2006 - 00:12 #24
Jeg er lige startet op på DR1's link oppe i toppen og er startet helt forfra: Her er Dr. Web analysen:
----------------------------------------------------------------------------
Scan statistics
-----------------------------------------------------------------------------
Objects scanned: 118591
Infected objects found: 0
Objects with modifications found: 0
Suspicious objects found: 0
Adware programs found: 0
Dialer programs found: 0
Joke programs found: 0
Riskware programs found: 0
Hacktool programs found: 0
Objects cured: 0
Objects deleted: 0
Objects renamed: 0
Objects moved: 0
Objects ignored: 0
Scan speed: 167 Kb/s
Scan time: 01:07:49
-----------------------------------------------------------------------------

=============================================================================
Total session statistics
=============================================================================
Objects scanned: 118734
Infected objects found: 0
Objects with modifications found: 0
Suspicious objects found: 0
Adware programs found: 0
Dialer programs found: 0
Joke programs found: 0
Riskware programs found: 0
Hacktool programs found: 0
Objects cured: 0
Objects deleted: 0
Objects renamed: 0
Objects moved: 0
Objects ignored: 0
Scan speed: 179 Kb/s
Scan time: 01:08:07
=============================================================================

Så vidt jeg kan se - ingen problemer

Jeg går videre med de næste skridt...
Avatar billede barry Nybegynder
12. april 2006 - 00:56 #25
---------------------------------------------------------
ewido anti-malware - Scan report
---------------------------------------------------------

+ Created on:            00:56:51, 12-04-2006
+ Report-Checksum:        4999FCDD

+ Scan result:

    :mozilla.7:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.8:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.9:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    :mozilla.24:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Statcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.36:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Sexcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.37:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Sexcounter : Cleaned with backup
    :mozilla.60:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Adtech : Cleaned with backup
    :mozilla.61:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Adtech : Cleaned with backup
    :mozilla.62:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Tradedoubler : Cleaned with backup
    :mozilla.67:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Mediaplex : Cleaned with backup
    :mozilla.81:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Advertising : Cleaned with backup
    :mozilla.82:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Advertising : Cleaned with backup
    :mozilla.83:C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\4qjdp72h.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Advertising : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Cookies\lasse meik nielsen@ad.yieldmanager[1].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Cookies\lasse meik nielsen@adopt.euroclick[1].txt -> TrackingCookie.Euroclick : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Cookies\lasse meik nielsen@com[2].txt -> TrackingCookie.Com : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Cookies\lasse meik nielsen@kmpads[2].txt -> TrackingCookie.Kmpads : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Cookies\lasse meik nielsen@server.iad.liveperson[1].txt -> TrackingCookie.Liveperson : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Cookies\lasse meik nielsen@tacoda[2].txt -> TrackingCookie.Tacoda : Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Lasse Meik Nielsen\Cookies\lasse meik nielsen@yieldmanager[1].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Cleaned with backup
    C:\WINDOWS\ALCXMNTR.EXE -> Trojan.Lmir.acq : Cleaned with backup
Avatar billede barry Nybegynder
12. april 2006 - 00:57 #26
Hijack'en tager jeg lige i morgen. Skal sgu i seng
Avatar billede barry Nybegynder
12. april 2006 - 07:44 #27
Og her er Hijack'en:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 07:44:25, on 12-04-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
C:\WINDOWS\system32\pctspk.exe
C:\Programmer\ASUS\Power4 Gear\BatteryLife.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\Hcontrol.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\WINDOWS\ATKOSD.exe
C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office\WINWORD.EXE
C:\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=56626&homepage=http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,AutoConfigURL = http://www.business.aau.dk/proxy.pac
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - URLSearchHook: i-Nav IDN SearchHook - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: i-Nav IDN Resolver - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [PCTVOICE] pctspk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] C:\Programmer\ASUS\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [AtiPTA] atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "C:\Programmer\Windows Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe"
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll
O9 - Extra button: Opret Foretrukken på mobil enhed - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på mobil enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\inetrepl.dll
O9 - Extra button: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Indstillinger - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {001EE746-A1F9-460E-80AD-269E088D6A01} (Infotl Control) - http://site.ebrary.com/support/plugins/ebraryRdr.cab
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {0EB0E74A-2A76-4AB3-A7FB-9BD8C29F7F75} (CKAVWebScan Object) - http://www.kaspersky.com/kos/english/kavwebscan_unicode.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1129109943423
O16 - DPF: {AB86CE53-AC9F-449F-9399-D8ABCA09EC09} (Get_ActiveX Control) - https://h17000.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Secure/HPGetDownloadManager.ocx
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {BE833F39-1E0C-468C-BA70-25AAEE55775E} (System Requirements Lab) - http://www.systemrequirementslab.com/sysreqlab.cab
O16 - DPF: {D1E7CBDA-E60E-4970-A01C-37301EF7BF98} (Measurement Services Client v.3.7) - http://gameadvisor.futuremark.com/global/msc37.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F04A8AE2-A59D-11D2-8792-00C04F8EF29D} (Hotmail Attachments Control) - http://by110fd.bay110.hotmail.msn.com/activex/HMAtchmt.ocx
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - WRLogonNTF.dll (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Programmer\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: VeriSign Updater (navi) - VeriSign, Inc. - C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe
O23 - Service: Sygate Personal Firewall (SmcService) - Sygate Technologies, Inc. - C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
Avatar billede barry Nybegynder
01. maj 2006 - 23:27 #28
Lukket. Se anden tråd om emnet