Avatar billede bbp Nybegynder
04. maj 2001 - 12:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

en gang til fra bbp

jeg ved jeg har spurdt før, men nu går jeg det igen. For jeg har virkelig brug for mere info omkring links eller direkte svar på om man kan svejse alm. stål 35 fast til aluminium (legering 6082), og måske noget data omkring det!
Avatar billede handmade Nybegynder
04. maj 2001 - 12:59 #1
Prøv evt. på http://www.ing.dk/
Avatar billede bbp Nybegynder
04. maj 2001 - 13:01 #2
Ikke godt nok! Har været der!
Avatar billede robin-steen Nybegynder
04. maj 2001 - 13:06 #3
jeg ved du kan svejse det sammen!!

hvad skal du bruge det til?
Avatar billede robin-steen Nybegynder
04. maj 2001 - 13:07 #4
men der skal en form for ekstra udstyr til. du kan ik bare bruge det almindelige svejse udstyr... alluminium skal svejses på en bestemt måde med en bestemt varme osv...
Avatar billede robin-steen Nybegynder
04. maj 2001 - 13:10 #5
hvis du ringer til dette nummer kan du få et svar på dit spørgsmål : 86 26 02 57

Specialsmedene
Silkeborgvej 765
8220 Brabrand
tlf: 86 26 02 57
e.mail:  Specialsmedene@post.tele.dk

Avatar billede robin-steen Nybegynder
04. maj 2001 - 13:10 #6
dette er deres hjemmeside!!

http://home6.inet.tele.dk/special/
Avatar billede robin-steen Nybegynder
04. maj 2001 - 13:11 #7
jeg kan også godt ringe og spørge hvis det er!!!
Avatar billede bbp Nybegynder
04. maj 2001 - 13:16 #8
Deter en container hvor bund, sider og top  oprindligt er lavet i røstfri stål og som bliver svejst fast på to ender der er lavet i alm. stål.

Men nu skal bund, sider og top laves i Aluminium (legering 6082)

specielt til robin-steen: Jeg er udlært klejn smed så jeg har en bred viden inden for svejse metoder og des data. Men jeg har bare dette problem!!!!!!!!!
Avatar billede robin-steen Nybegynder
04. maj 2001 - 13:19 #9
jeg er ik udlært noet som helst så måske er det ikke mig der skal prøve at finde dit svar! men tror du ik special smedene har svaret på dit spørgsmål?
Avatar billede bbp Nybegynder
04. maj 2001 - 13:21 #10
Det prøver jeg! Du skal ihvertfald have mange tak!

Her er lige 30 flade til dig!
Avatar billede robin-steen Nybegynder
04. maj 2001 - 13:23 #11
thanks bbp