Avatar billede megabyte_ Nybegynder
04. april 2006 - 11:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Date time gennemsnit osv

Hej

Jeg har følgende
Dato fra mysql af typen date
time fra mysql af typen char

Hva djeg har brug for er at løbe alle mine poster igennem og finde ud af hvad gennem snitte af dage er
fx 02/04/06 04/04/06 06/04/06 08/04/06 hvilket vil give 2 dage mellem hvert event samme skal gøre med tid
har tængt at lave mine dato / time felter om til et felt nogen ide i dette.

håber i kan hjælpe mig
Avatar billede coderdk Praktikant
04. april 2006 - 15:02 #1
Og du kan ikke bruge SELECT AVG(datofelt) AS avgdato FROM tabel ?
Avatar billede megabyte_ Nybegynder
04. april 2006 - 15:10 #2
Nej skal bruge den tid som er avg mellem de datoer der er i databasen og det samme for de tider der er
Avatar billede megabyte_ Nybegynder
04. april 2006 - 17:13 #3
Alt dette skulle gerne ende ud at jeg kan forudsige næste event
Avatar billede stieper Nybegynder
04. april 2006 - 18:36 #4
Prøv at se på TIMEDIFF(expr,expr2) i Mysql manualen.

ellers se på date og time funktioner - her kan du helt sikkert finde hjælp.
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/date-and-time-functions.html
Avatar billede megabyte_ Nybegynder
29. maj 2008 - 13:08 #5
lukket