Avatar billede micanni Nybegynder
04. april 2006 - 08:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vedr. www.bilbasen.dk

hejsa derude

så er den gal igen.

siden www.bilbasen.dk volder mig store problemer.

jeg sælger biler derindefra, men oplever hele tiden at jeg ikke kan komme ind på siden, deres side fejler ikke noget, men et eller andet afholder mig fra at komme derind.

i sidste uge var det 3 dage, og nu har det varet siden i søndags, alle mine kollegaer der bruger siden har ingen problemer med at logge på siden.

jeg har slået norman fra, fjernet den fra siden, slået windows firewall fra, lige lidt hjælper det.

håber i som sædvanligt kan hjælpe

hilsen michael
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. april 2006 - 10:31 #1
Prøv lige at tjekke dit sikkerhedsniveau på pcen.

Start->Indstillinger->Kontrolpanel->Internetindstillinger, Vælg fanen sikkerhed og tryk på standardniveau. Tryk herefter på fanen "Beskyttelse af personlige oplysninger" og vælg "Mellem" niveau. Tryk på fanen "Generelt" og tryk på knappen "Slet cookies", herefter vælger du fanen "Avanceret" og trykker på knappen "gendan standarder".

Måske det kan løse problemet. Det må være en indstilling der står forkert.

Vh
Avatar billede vejmand Juniormester
04. april 2006 - 10:36 #2
Hvis du bruger Internet Explorer kan du evt. prøve med FireFox i stedet. Den er der som regel ingen problemer med.
Den kan downloades (gratis) her: http://www.mozilla.org/products/firefox/all

Under instalation kan du sige nej til at gøre den til standardbrowser, og så bare bruge den til sider der er problemer med.
Avatar billede marz* Nybegynder
04. april 2006 - 11:00 #3
Prøv at tømme din browser cache, det kan gøre underværker nogle gange, slet alt, cookies, filer....