Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
03. april 2006 - 23:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Norton Ghost 2003 - vil ikke godkende harddisk drivers

Hej,

Jeg bruger Norton Ghost 2003 og vil gerne backup direkte på min Maxtor OneTouch II via firewire.

Kan dog ikke få Ghost til at finde drevet, når den booter op.

Her har jeg valgt, at Ghost skal benytte sig af firewire...

Link:
www.tyranno.dk/files/ghost_firewire.jpg

På cd'en med drivers til mit Maxtor drev fandt jeg disse firewire drivers og smid dem ind i Ghost, som set her...

Link:
www.tyranno.dk/files/ghost_drivers.jpg

Når så Ghost booter op for at lave backup skriver den, at den ikke kan finde drevet, og at jeg evt. skal tilføje drivers manuelt, men har jeg ikke lige gjort det?
Avatar billede off-line Nybegynder
17. april 2006 - 17:28 #1
Det hjælper jo ikke på dit problem, men jeg har været ude for det samme med Norton
Ghost. Den kunne overhovedet ikke se min anden HD, i en almendelig PC.
Så skiftede jeg til Acronis " True image" home, og det fandt min ande HD med det samme.
Der findes også server versioner mm. Men dem kender jeg ikke.
Jeg har nu haft Acronis i et par år el. mere, og jeg bruger den ofte, da jeg er et
IT "legebar" og den har aldrig svigtet, heller ikke ved kopi af HD:
http://www.acronis.com/
Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
03. maj 2006 - 12:05 #2
Jeg må overveje at prøve Aronis True Image selvom jeg har haft dårlige erfaringer med en tidligere version af det program.

Har ikke kunne få Ghost 2003 til at tage backup direkte på mit Maxtor drev.

Hvordan lukker jeg denne tråd?
Avatar billede off-line Nybegynder
03. maj 2006 - 12:08 #3
Du lægger bare selv et svar, som du bagefter accepterer. Så har du lukket og beholder point.
Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
03. maj 2006 - 14:29 #4
Det har ikke været muligt at få løst mit problem med Ghost 2003 og derfor lukker jeg tråden.