Avatar billede idefix10 Nybegynder
03. april 2006 - 19:49 Der er 6 kommentarer

Win 98

Hej jeg har en pc hvor styresystemet er win 98. Når jeg går på internettet på bestemte sider kommer siden ikke frem men der kommer en boks op hvor jeg skal sende en fejlmeddellelse. Uanset om jeg undlader at sende eller ej starter browseren op igen og jeg kommer ikke ind på den ønskede side. Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?
Hilsen Idefix
Avatar billede jtt Nybegynder
03. april 2006 - 23:05 #1
Hvilken browser bruger du ?

Jeg vil foreslå du installer Internet explorer version SP1. Såfremt det er denne version du allerede anvender - så fjern evt. programmet i Tilføj/fjern programmer inden.
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 08:59 #2
her kan du hente internet explorer igen http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1E1550CB-5E5D-48F5-B02B-20B602228DE6&displaylang=en  hvis det er denne version du kører med kan du vælge repatere når du kører exe filen
Avatar billede idefix10 Nybegynder
05. april 2006 - 21:28 #3
Hej nu har jeg afinstalleret SP1 og nu vises sider dog kommer der en fejl i linie ?? hvor jeg kan trykke nej og så kører siden alligevel men med små fejl. Hvad gør jeg nu? Kan det have noget med java eller Virtuel machine at gøre? Hvor kan jeg hente det?
Avatar billede levithan Nybegynder
05. april 2006 - 21:33 #4
har du geninstalleret internet explorer?
Avatar billede jtt Nybegynder
05. april 2006 - 21:33 #5
Hvilken version af IE kører du nu ?? 5,5 - 6,0 eller ?
Avatar billede idefix10 Nybegynder
05. april 2006 - 22:09 #6
Jeg kører SP1 og nu bliver jeg smidt af igen. Før da jeg skrev kørte jeg ver 5 og der kom der kun de sidefejl.