Avatar billede moola Nybegynder
03. april 2006 - 15:29 Der er 5 kommentarer

Hjælp til Forum!

Hey Derude..

Jeg står og skal bruge et forum hvor man kan oprette brugere osv.

Det SKAL være lidt at installere og det skal kunne "flettes" sammen med hjemme side jeg allerede har, dvs. Ikke bare et link hvor den åbner et "predesignet" forum!

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede hent-det Nybegynder
03. april 2006 - 15:56 #1
http://www.phpbb.com/ er et rigtig godt forum.. du kender det sikkert.
Avatar billede moola Nybegynder
03. april 2006 - 15:58 #2
Ja jeg har hørt lidt om det, men kan mane redigere i det så man kan tilpasse forumet ens site?
Avatar billede hent-det Nybegynder
03. april 2006 - 16:04 #3
Tror jeg desværre ikke. Man kan dog vælge mellem mange forskellige themes.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
03. april 2006 - 17:08 #4
prøv med schnitz forum - det fås med dansk tekst og er rimelig nemt at tilpasse
Avatar billede hundevennen Nybegynder
03. april 2006 - 17:12 #5