Avatar billede larsemil Nybegynder
03. april 2006 - 14:27 Der er 4 kommentarer

Subdomæne med www.

Hej
Jeg har et domæne hos b-one og har oprettet et subdomæne:

Det virker fint med enten subdomæne.hjemmeside.dk eller www.hjemmeside.dk/subdomæne

MEN
Det virker ikke med www.subdomæne.hjemmeside.dk

Hvordan kan jeg gøre sådan at subdomænet kan ses ved at skrive www.subdomæne.hjemmeside.dk
Jeg vil altså have at man kan se subdomænet selvom man skriver www. foran, og jeg vil have at man ikke kan se subdomænet ved at skrive www.hjemmeside.dk/subdomæne

På forhånd tak :-)
Avatar billede gertp Nybegynder
03. april 2006 - 14:39 #1
Avatar billede gertp Nybegynder
03. april 2006 - 14:40 #2
tror ikke det kan laves med www
Avatar billede larsemil Nybegynder
03. april 2006 - 14:45 #3
Hvis man skriver www.nyhederne.tv2.dk så kommer man ind på http://nyhederne.tv2.dk
Så der må vel findes et script eller noget andet som gør at man ikke bare ser en blank side hvis man taster www. foran et subdomæne
Avatar billede gertp Nybegynder
03. april 2006 - 14:49 #4
det er noget der skal laves af webhotellet, og det tilbyder b-one ikke