Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
03. april 2006 - 09:00 Der er 1 løsning

Opkobling ryger når jeg vil se GRTV.

Hej

Min opkobling ryger når jeg forsøger mig med at streame video fra http://www.gamereactor.dk/grtv/ Jeg har før uden problemer været i stand til at se video fra denne hjemmeside. Som oftest så ser jeg start reklamefilmen og når den så skifter over til deres feature så stopper den og internetopkoblingen ryger. Nogen gange vil den ikke engang spille reklamefilmen men melder bare klar uden at afspille noget. I begge tilfælde ryger forbindelsen og det eneste der kan få den op at stå igen er at slukke/tænde min router. Dette sker på to forskellige computere forbundet til den samme router. Begge med opdateret software. Jeg har ingen problemer med at streame video nogen andre steder. Hvor skal jeg starte med at lede? Min router har opdateret software og er en linksys.

Vh, Mikkel

PS: Det skal siges at jeg har postet på deres forum, men de yder vidst ikke nogen form for support, ihvertfald ikke som det er nu.
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
03. april 2006 - 19:05 #1
Hm... Det var den nyeste Linksys router driver der var skurken! Jeg vedlægger et link til dem som lige kunne tænke sig at kigge lidt nærmere på det hvis de har samme problem med video streaming.
http://www.dslreports.com/forum/remark,13414989~days=9999~start=20

Jeg endte op med at bruge en ældre version og det virker fint nu! ;)