Avatar billede maybesomeday Nybegynder
02. april 2006 - 21:33 Der er 3 kommentarer

Opsætning af raid 0+1

Hvor finder man en brugsanvisning i opsætning af 4 300 Gb harddisks i et 0+1 raid. Det ønsker jeg for sikkerhed og hurtighed i min nye computer, selvom det bliver lidt dyrt.

Claus
Avatar billede levithan Nybegynder
02. april 2006 - 21:42 #1
hvilken raid controller har du?
Avatar billede maybesomeday Nybegynder
03. april 2006 - 17:49 #2
Endnu er jeg på et lavt niveau hvad angår viden om raid og bundkort, Så jeg vil spørge om en raid controller er det samme som I/0 controller for i så fald hedder den Intel ICH6R og sidder på et Asus P5GD1 Pro bundkort. Controller for lagring er
Seriel Ata 150 Raid 0 / Raid 1.

Claus
Avatar billede levithan Nybegynder
03. april 2006 - 22:52 #3
det var lige det jeg skulle bruge, som du selv skriver Storage/RAID - 4 x Serial ATA RAID 0, 1.

har du kigget i din manual for bundkortet side 91 også kaldet side 3-7