Avatar billede henrik4223 Nybegynder
02. april 2006 - 15:42 Der er 1 kommentar

Putty command line script?

Er der nogle der kan hjælpe mig med at lave en command-line script, så jeg ikke skal sætte settings hver gang jer bruger min USB-stik på en fremmed computer?

Mine instillinger skal være som følger:

Bruge SLL2 (only)
Logge på på port 222 (og ikke port 22)
Host name er: xxx.xxx.xxx
Enable compression
Bruge privat nægle for godkendelse der ligger i g:/putty.ppk
Port forward skal være: L5901 localhost:5900

Er der nogle der kan hjælpe? Det der især er et problem, er at få den til at bruge port 222. Det virker ikke at skrive xx.xxx.xx:222 - den bruger stadig nr. 22, hvor jeg har en sftp server kørende...
Avatar billede henrik4223 Nybegynder
02. april 2006 - 15:42 #1
Resten af instillingerne er standard...