Avatar billede wirefly Nybegynder
04. maj 2001 - 10:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Shockwave + AVI-film = problemer!

PROGRAMMET:
Der er tale om en shockwave applikation til et HTML dokument. Programmet
viser en række AVI videoklip alt efter brugerens input.

PROBLEMET:
Det hele virker fint i director, men når der eksporteres til shockwave
kan man ikke se videoklippene (resten virker fint).

FORSØGTE LØSNINGER:
* Har forsøgt med andet videoformat - Quicktime.
* Har tjekket at de relative stier for filernes placering passer. Kan
ikke se noget problem!
* Har justeret videoklippenes format til det oprindelige (640*480 og
320*240) for at optimere ydelsen.
* Har forsøgt at lave en projektor fil i stedet, her kommer den
imidlertid og brokker sig over manglende videofiler
  Kildefil (directorfilen), videofiler, shockwave/projektor filer
ligger i den samme folder. Der burde ikke være problemer med at finde
filerne eller hvad??
* Har forsøgt med \"preload\" af alle aktører i Director, men det ændrer
ikke noget.
Avatar billede lingoman Nybegynder
04. maj 2001 - 15:47 #1
Hej wirefly,

Har du husket at inkludere QuickTime Asset Xtra ?

For din Projektor fil kan du blot oprette en Xtra mappe i  mappen som indeholder din projektor.

For at teste Shockwave udgaven på dit drev vælger du:
Modify>>Movie>>Xtras  \"Download if needed\" når du opretter filen.

Lad os vide om det virker!

mvh

Geo
Avatar billede wirefly Nybegynder
05. maj 2001 - 19:22 #2
Lukker spørgsmålet...