Avatar billede nitramex Nybegynder
01. april 2006 - 21:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til userform

skal lave en userform med 3 tekstfelter som er låst/skrivebeskyttet i forholdet 3/5 dele 1/5 del og 1/5 af sidens længde. hver tekstfelt har i toppen en beskrivelse af hvad der skal stå i tekstfelt, og i bunden af det største tekstfelt skal der være "bottons" til at indsætte yderlige side,hvis der er behov for dette. i det nederste teksfelt skal der være "bottons" til side frem og side tilbage. hele userformen er på 12 sider og forsiden er en oversigt af userform med links til hver side i formen, samt indtastning af navn og cpr-nr. har nu forsøgt mig nogen tid og blevet noget klogere end da jeg startede, men har især problemer med tekstfelterne rykker ved indtastning af "enter". og derved forskubber hele lortet. Hvis der nogen som har lidt HJÆLP, kunne jeg måske spare lidt på min i forvejen sparsomme hårpragt (rive,flå) på forhånd tak.
Avatar billede nitramex Nybegynder
01. april 2006 - 21:33 #1
tillægs spørgsmål: er word det bedste program at lave det i eller hvad..
Avatar billede nitramex Nybegynder
09. april 2006 - 19:55 #2
lukker
Avatar billede nitramex Nybegynder
11. april 2006 - 01:56 #3
lukket